Działalność w trudnych warunkach rynkowych, w obszarze biznesowym uwzględniającym zarządzanie kryzysowe w firmach, to specjalność spółki Happy People z Warszawy. Dziedzina ratowania wizerunku bądź płynności podmiotów biznesu zawsze zakłada działania niestandardowe. W te właśnie celuje spółka.
Happy People i zarządzanie kryzysowe
Firmy potrzebujące wsparcia często zgłaszają się do Happy People, kiedy działania zwykłych agencji PR nie wystarczają do zadbania o wizerunek firmy.
„Jesteśmy liderem działania na rzecz firm. Wtedy, kiedy pojawia się atak medialny na jakiś podmiot gospodarczy, a przecież żyjemy w czasach, kiedy media nie zawsze są obiektywne i zdarza się, że naruszają dobra osobiste firm i nierzadko, że tak powiem, wspólnie i w porozumieniu, wtedy skutecznie kontaktujemy daną firmę z prasą obiektywną”
– mówi nam Radosław Mata, wiceprezes spółki Happy People.
Happy People i media relation
Spółka wchodzi płynnie w zarządzaniu kryzysowym w tematykę media relations.
„Tak, relacje z mediami to podstawa i cenna wiedza. Dzisiaj na spotkaniach liczą się nie tylko umiejętności. Te są bardzo ważne, fundamentalne, ale liczy się także notes adresowy, baza kontaktów, bez których trudno o przebicie się do świata prasy”
– dodaje przedstawiciel spółki Happy People.
Happy People – ostatnia deska ratunku…
Zakres działania Happy People bazuje na relacjach, bez których nie ma skutecznego wsparcia dla marketingu podmiotów biznesowych.
„Kiedy ktoś zaatakuje firmę poprzez zaprzyjaźnionych dziennikarzy, a nazwijmy rzecz po imieniu, takie sytuacje mają miejsce i nie zawsze dziennikarze – zgodnie z ustawą prawo prasowe – dochowują staranności i rzetelności dziennikarskiej, potrzeba odbicia piłeczki. Pisanie do mediów na adresy kontaktowe jest skazane na bycie tzw. spamerem. My wyjmujemy bazę kontaktów i w całej Polsce skutecznie potrafimy zainteresować dziennikarzy tematem”
– zaręcza Radosław Mata z Happy People.
Zarządzanie kryzysowe to także konsulting i kreatywne działania na rzecz poprawy kondycji finansowej firm.
„Nie tylko działamy medialnie. Potrafimy też wywierać pozytywne naciski na organy państwowe i jednostki samorządu terytorialnego. Współpracujemy z kilkunastoma podmiotami trzeciego sektora. To zazwyczaj stowarzyszenia środowiskowe, deweloperskie, archeologiczne czy prozdrowotne, które także – jako strona społeczna – zabierają głos w sprawie atakowanego podmiotu gospodarczego”
– zdradza kulisy działania Happy People Radosław Mata.
Spółka powstała kilka lat temu. Zmieniła profil swojej działalności w 2023 r. Od 2024 r. wkroczyła w proces dywersyfikacji działań podzielonych na trzy obszary: media relations, public affairs i zarządzania kryzysowego. W każdym z nich współpracuje z wybitnymi specjalistami w swoim zakresie.
Kontakt:
Robert Wyrostkiewicz – Happy People Spółka z o.o.
Tel. 791967560
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS