A A+ A++

Dobiega końca 11. runda naboru do ORLEN Skylight Accelerator: unikalnego programu, w ramach którego najbardziej innowacyjne startupy zyskują merytoryczne i finansowe wsparcie koncernu dla rozwoju, wdrażania oraz komercjalizacji swoich pomysłów. Aplikacje będą przyjmowane do niedzieli, 28 lipca.

Działający od ponad trzech lat Skylight Accelerator jest wyjątkową formą poszukiwania i promowania najbardziej innowacyjnych projektów, będących odpowiedzią na wyzwania sektora energetycznego.

Zakwalifikowane do programu startupy mają możliwość realizacji pilotażu, z wykorzystaniem infrastruktury ORLEN i dostępnych rozwiązań technologicznych. Ponadto, przez cały okres akceleracji, założyciele i ich zespoły ściśle współpracują z ekspertami Grupy ORLEN, otrzymując dostęp do branżowego know-how. Po realizacji pilotażu możliwe jest kontynuowanie współpracy ze spółkami Grupy ORLEN na zasadach komercyjnych.

Proces akceleracji trwa średnio od sześciu do ośmiu miesięcy i jest podzielony na trzy etapy: prezentacja rozwiązania, umowa oraz pilotaż. Do dotychczasowych dziesięciu rund programu aplikowało już kilkaset młodych, dynamicznych spółek, z których ponad 30 podjęło pełnowymiarową współpracę z Grupą ORLEN.

Startupy biorące udział w 11. edycji Skylight Acceleratora zmierzą się z jednym z ponad 20 wyzwań technologicznych, obejmujących takie obszary, jak: cyfrowa organizacja sprzedaży i produkcji, inteligentna infrastruktura energetyczna, OZE, wodór, paliwa przyszłości, elektromobilność, przemysł 4.0 czy optymalizacja energetyczna.

Dzięki ORLEN Skylight Accelerator wiele startupów odniosło już sukces rynkowy i cieszą się zainteresowaniem inwestorów oraz funduszy venture capital. To między innymi CThings, startup specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych rozwiązań, umożliwiających zdalny nadzór nad infrastrukturą, prognozowanie potencjalnych awarii, a także kompleksową kontrolę nad procesami produkcyjnymi.

Z kolei na Dworcu Zachodnim w Warszawie od zeszłego roku działa w pełni zautomatyzowany, całodobowy i energooszczędny sklep ZINU Shop. Inna akcelerowana spółka – Ledholo – zamontowała na dwóch wybranych stacjach paliw hologramy, wykorzystujące cyfrową postać Roberta Kubicy, promującą wybrane produkty marki ORLEN.

Wszystkie informacje dotyczące 11. rundy programu, jak również formularz aplikacyjny znajdują się na stronie ORLEN Skylight Accelerator.

Źródło informacji: PAP MediaRoom

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułIle kosztuje własne M w Olsztynie?
Następny artykułSunwoda wspiera ekologiczny rozwój Europy oferując zrównoważone rozwiązania do magazynowania energii i model łańcucha przemysłowego podczas targów Intersolar Europe 2024