A A+ A++

Zniszczona ławka? Przepełniony kosz na śmieci? Nie działa parkomat? Każdy zauważony w mieście problem czy usterkę możesz zgłosić za pośrednictwem aplikacji mobilnej Halo!Rybnik.

Aplikacja miejska

Halo!Rybnik  to wielozadaniowa aplikacja miejska z informacjami o najważniejszych wydarzeniach z Rybnika. W aplikacji można m.in. przejrzeć Gazetę Rybnicką, sprawdzić pogodę, przeczytać aktualności, ustawić kalendarz wywozu odpadów czy powiadomień typu push, a także korzystać za jej pośrednictwem z Rybnickiej Karty Mieszkańca „Rybka”.

Jedną z ważniejszych funkcjonalności aplikacji jest moduł ZGŁOŚ PROBLEM,  dający możliwość zgłaszania problemów czy usterek zauważonych na terenie miasta. Może to być np. niebezpieczne miejsce, awaria oświetlenia ulicznego, problem z wywozem odpadów czy dzikie wysypisko śmieci.

Jak zgłosić problem?

Wybierz kategorię zgłoszenia, zrób/dodaj zdjęcie, naciśnij przycisk lokalizowania, wyślij zgłoszenie i gotowe. Po chwili otrzymasz potwierdzenie swojego zgłoszenia, a resztą – czyli rozwiązaniem problemu lub naprawą zgłoszonej usterki – zajmą się już pracownicy urzędu miasta lub miejskich służb.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSkompletowana kadra Trójkolorowych
Następny artykułKs. Trajewski przy grobie św. Jana Pawła II: Jezus pierwszym biorącym wszelki ciężar