Zakup używanych produktów luksusowe. Nie tylko cena się liczy
Wyniki badań przeprowadzonych przez agencję badawczą Stem Mark na zlecenie Vinted wskazują, że ponad 71 proc. Polaków, sięgając po rzeczy luksusowe, kieruje się aktualnymi trendami modowymi, a ponad 16 proc. czerpie inspirację od influencerów. Respondenci wskazują przede wszystkim na wyższą jakość. Oprócz tego, że sięgając po rzeczy luksusowe z drugiej ręki chcemy przede wszystkim zaoszczędzić, co wymienia 54 proc., a 37 proc. chce upolować dobrą okazję. Co czwarty sięga po rzeczy używane, jako lepszy wybór dla klimatu.
Z kolei 3 na 5 respondentów w Polsce rozważyłoby zakup luksusowych rzeczy z drugiej ręki, a co trzeci z nas dokonał już takiego zakupu w ciągu ostatniego roku. Kobiety chętnie nabywają luksusowe ciuchy, torebki i biżuterię z drugiej ręki, mężczyźni zaś preferują zegarki.
W ciągu ostatniego roku 68 proc. ankietowanych na najdroższą rzecz luksusową z drugiego obiegu wydało od 500 do 1 euro, a 30 proc. kobiet (versus 25 proc. mężczyzn) na ten cel przeznaczyło od 1 do 5 tys. euro. 4,5 proc. respondentów za wybraną rzecz z drugiej ręki zapłaciło ponad 5 tys. euro.
Wyniki badań przeprowadzonych dla Vinted wskazują, że najważniejszym czynnikiem przy zakupie luksusowych rzeczy z drugiej ręki są jakość, a zaraz po niej cena i styl. Choć nie zawsze! Osoby o zasobniejszym portfelu są znacznie mniej zorientowane na cenę i w … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS