Pokazał, co działo się na otwarciu Lidla. Zdjęcie oburzyło internautów
Książulo pokazał, co dzieje się na otwarciu Lidla
Źródło zdjęć: © Adobe Stock | @ksiazulo
11.07.2024 17:28, aktual.: 11.07.2024 18:50
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Książulo zdaje się interesować nie tylko jedzeniem z restauracji, ale także tym z popularnych dyskontów. Opublikował w sieci post, w którym zdradził, co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl. Internauci aż przecierają oczy ze zdumienia.
Wojna między Lidlem a Biedronką zdaje się trwać w najlepsze. Potwierdził to właśnie Książulo, którego post wywołał niemałe poruszenie wśród internautów. Youtuber pokazał, co działo się na otwarciu jednego z dyskontów. Internauci nie kryli zaskoczenia.
Co działo się na otwarciu nowego sklepu sieci Lidl?
Ponad 30-stopniowy upał nie powstrzymał Polaków przed pojawieniem się na otwarciu nowego sklepu Lidl. Całej sytuacji miał okazję przyglądać się Szymon Nyczke, czyli popularny youtuber, który szerszej publiczności dał poznać się jako Książulo.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Influencer opublikował na portalu X (dawniej Twitter) zdjęcia, na których widać, że tuż obok nowo otwartego Lidla przechadzała się maskotka… Biedronki.
“Otwarcie Lidla, na którym Biedronka popierdziela pod sklepem i nawołuje do siebie XD. Beef trzęsie miastem” – napisał na Instagramie.
Nyczke nie zdradził jednak, gdzie konkretnie sytuacja ta miała miejsce. Internauci nie zostawili na Biedronce suchej nitki.
“Proponuję, zamiast paradować przed Lidlem, zrobić porządek w sklepach”
“Ciekawe, ile mu płacą za bieganie w tym stroju w taką temperaturę”
“Oby do zamieszek nie doszło” – czytamy w komentarzach.
Do czego jeszcze przedstawiciele dyskontów posuną się w tej “wojnie”?
Czytaj też: Skrytykował jedzenie w Sejmie. Oto jak odpowiedział Czarnecki
Lidl vs. Biedronka
Wszystko zaczęło się na początku lutego. To właśnie wtedy Biedronka wysłała do swoich klientów wiadomości, informując ich, że “jest najtańsza na rynku”. Na odpowiedź niemieckiego giganta nie trzeba było długo czekać.
Przedstawiciele dyskontów nie zwalniają tempa. W marketingowej walce o nr 1 na rynku wykorzystują niemal wszelkie dostępne środki, w tym m.in. reklamy w telewizji oraz radiu, billboardy, a nawet plakaty. W dodatku nic nie zapowiada tego, że “wojna” między nimi miałaby się w najbliższej przyszłości skończyć.
Czytaj też: Sprawdzili skład szynek z Lidla i Biedronki. Wnioski są jasne
Zapraszamy na grupę FB – #Wszechmocne. To tu będziemy informować na bieżąco o terminach webinarów, wywiadach, nowych historiach. Dołączcie do nas i zaproście wszystkie znajome. Czekamy na was!
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS