A A+ A++

W piątkowy wieczór Książulo, znany influencer kulinarny, ogłosił przełomową wiadomość dla swoich fanów. MUALA, charakterystyczny znak rozpoznawczy Książula, została oficjalnie zastrzeżona jako znak słowno-graficzny na terenie całej Unii Europejskiej.

Fot. Książulo// Youtube

MUALA to specjalna naklejka, którą Książulo przyznaje restauracjom, gdy serwowane przez nie jedzenie szczególnie przypadnie mu do gustu. Ten prosty, ale skuteczny system oceny stał się niezwykle popularny wśród jego obserwatorów.

Decyzja o zastrzeżeniu znaku spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem fanów. Wielu gratulowało Książulowi przezorności, zauważając, że uchroni to markę przed potencjalnym niewłaściwym wykorzystaniem przez nieuczciwe podmioty.

Ten ruch biznesowy pokazuje, że Książulo poważnie podchodzi do budowania swojej marki i chce chronić jej integralność. Zastrzeżenie MUALA zapewni, że ten symbol jakości pozostanie unikatowym i wiarygodnym znakiem uznania w świecie kulinarnym.

Capital Media S.C. ul. Grzybowska 87, 00-844 Warszawa
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułGroźny wypadek w Krakowie. Senior trafił do szpitala z fragmentem hulajnogi
Następny artykułAwaria Chata GPT. Wysyp zgłoszeń o problemach