1 godz. 36 minut temu
Activision Blizzard nie może narzekać na popularność swoich gier. Kolejne odsłony Call of Duty, ostatnia część Diablo czy mobilne Diablo Immortal osiągają – pomimo kontrowersji dotyczących jakości oraz systemów mikrotransakcji – znakomite wyniki. Ale chyba nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej, prawda?
W skrócie:
- Activision planuje system nagradzania graczy za promowanie ich gier wśród społeczności.
- Nowy patent ma na celu zwiększenie zaangażowania graczy oraz ich interakcji w trybach multiplayer.
- System może działać podobnie do Twitch Drops, czyli poprzez nagradzanie zarówno streamerów, jak i widzów.
Activision złożyło nowy patent w Biurze Patentów i Znaków Towarowych Stanów Zjednoczonych, który zdaje się podpowiadać, jak firma zamierza podejść do promocji swoich gier. Patent ma na celu nagradzanie graczy za promowanie gier Activision wśród społeczności graczy oraz widzów. Nagradzane będzie dzielenie się osiągnięciami czy prowadzenie transmisji na żywo. To może być rewolucja.
Nowy patent Activision, nazwany “Video Game Group Dynamic Building”, opisuje internetowy system monitorowania graczy, którzy bawią się przy takich grach, jak Call of Duty i Call of Duty: Warzone. Światowa Organizacja Własności Intelektualnej opublikowała ten patent w swojej bazie danych Patentscope 13 czerwca 2024 roku.
Activision złożyło wniosek patentowy w lipcu 2023 roku. Opisuje on system, w którym gracz gra i transmituje swoją rozgrywkę, a nagrody są przyznawane na podstawie określonych zdarzeń. Celem jest zachęcenie … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS