A A+ A++

superhiperzajefajny

Rozebrać Avenidę? Rozmarzyłem się… To centrum o uroku hali produkcyjnej w Robakowie i dworzec o wnętrzu przestronnym i funkcjonalnym jak w mieście powiatowym to wrzód w centrum Poznania, stanowiący zaprzeczenie takich cech jak gospodarność i dobre planowanie, z którymi byliśmy kiedyś w Polsce kojarzeni.

już oceniałe(a)ś

szulaj

Skoro nie ma 5 mld, to może zaproponować konkurs na nowy dworzec za 2 mld?
Obecny dworzec w Avenidzie to jest rzeczywiście dno.
Nowe logo Poznania mnie nie szokuje. Może być używane w jednych sytuacjach, a stare w innych.

już oceniałe(a)ś

1951olesno

Poznań miasto upałe. Nowe logo to szczera zgodna ze strategią miasta komunikacja tezy głównej- leżymy na plecach

już oceniałe(a)ś

2020Andrzej

Pani Weremczuk jest tak samo słaba jak pan Guss. Oboje są radcami prawnymi i zapewne ta profesja jest mianownikiem dobrych układów. Zresztą po to została dyr. MPU a teraz viceproezydentką być mieć nadal dobry kontakt z panem Gussem.
Pamiętać należy, spotkania radców prawnych nie dotyczą radzenia w zakresie prawa, ale właściwego stosowania prawa. Np. przy zapisach miejscowych planów etc. Oficjalnie do spotkań z developerami nie dochodzi – najczęściej przez znajomości radców prawnych. Taki poznański światek dobroczynności 😉

już oceniałe(a)ś

drogowcy

Ja uwielbiam jak za coś takiego jak dworzec biorą się takie lebiegi jak wiceprezydent która pewnie nawet koleją nie jeździ.

Po jaka cholerę Poznań kombinuje z dworcem?
Nowy dworzec przenieść pod ziemię z kasami, poczekalnia itp. Pod obecnym budynkiem dworca jest na to miejsce. Obecny tunel będzie bardzo dobrze komunikował wszystkie perony. Na poziomie starego obecnego dworca zrobić przystanki dla komunikacji miejskiej oraz wydłużyć perony które kończą się pod mostem dworcowym czy w kierunku wolnych torów tak by pasażerowie mieli łatwy dostęp do wszystkich peronów z tunelu.
Dobudować zejścia na perony z mostu dworcowego tak by chcąc się dostać na peron 10 i 11 nie trzeba było siedziec z nosem w mapie jak tam dojść. Z mostu dworcowego zapewnić porządne szerokie zejście/wejście na poziom -1. W ten sposób dworzec będzie samodzielnym bytem a nie przyczepionym do galerii handlowej. Na dalszych poziomach w miejscu obecnego dworca można utworzyć przestrzeń komercyjna na której PKP by zarabiało zapewniając finansowanie dla dworca przy okazji.
W szerszym zakresie można by było pokusić się o zmianę przebiegu tramwaju lub zamiast autobusu doprowadzić tramwaj bezpośrednio do dworca(pętla).
Koncepcji jest multum tylko trzeba do tego podejść z głową. Dworzec nie musi być na poziomie 0 może być na -1 tylko trzeba stworzyć ku temu warunki. Liczy się komfort pasażera bo moda na kolej powraca i częstotliwość kursowania pociągów także lokalnych bedzie wzrastać a nie maleć.
Teraz o chlebaku nie ma nawet co pisać bo szkoda słów. Idź z przystanku tramwajowego Poznań główny zlokalizowanego przy delcie na peron 11. Jak jesteś miejscowy to dojdziesz jak jesteś przyjezdny to powodzenia….

już oceniałe(a)ś

sceptyk233

czy naprawdę Poznań nie na innych potrzeb inwestycyjnych i to za grube miliardy niż nowy dworzec? Do cholery, przecież te pociągi jeżdżą a galerii mamy dość. Potrzebujemy nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych, być może wielopoziomowych, nie kolizyjnych w różnych miejscach. Lala upadła na głowę i jej szef Narcyz…

już oceniałe(a)ś

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW nocy debata Biden-Trump
Następny artykułPszczołom zagraża głód przez wyjątkowo ciepłą wiosnę