Audi e-tron GT
Audi RS e-tron GT
Poza tym, e-tron GT nie tylko szybciej jeździ, ale i może dalej zajechać. Akumulatory odchudzono i polepszono ich gęstość energii. Pojemność brutto to 105 kWh (pojemność użyteczna: 97 kWh). Zoptymalizowano chłodzenie ogniw i polepszono działanie systemu predykcyjnego zarządzania temperaturą – wszystko po to, by samochód oferował większy zasięg i większą moc ładowania w każdych warunkach. Teraz sięga ona 320 kW (przed liftingiem mówiliśmy o 270 kW), co oznacza, że gdy znajdziemy odpowiednio szybką ładowarkę, możemy uzupełnić energię od 10 do 80 proc. zaledwie w 18 minut. Maksymalny zasięg e-trona GT to 609 km. Mocniejsze odmiany przejadą nieco mniej.
Audi e-tron GT
To nie koniec zmian. Nowe zawieszenie pneumatyczne z dwukomorową, dwuzaworową technologią ma poprawić zachowanie samochodu w zakrętach, jednocześnie nie odbierając komfortu jazdy. W opcji dostępne jest jeszcze bardziej zaawansowane zawieszenie aktywne, właściwie eliminujące przechyły nadwozia i błyskawicznie zmieniające wysokość prześwitu, by kier … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS