PKO Bank Polski wydał ważne ostrzeżenie dla wszystkich swoich klientów dotyczące nadchodzących prac modernizacyjnych. Aby ulepszyć swoje serwisy, bank planuje przeprowadzenie niezbędnych prac, które mogą wpłynąć na dostępność niektórych usług. Oto szczegóły:
Harmonogram Prac Modernizacyjnych
1. 21 czerwca (piątek) od godz. 21:00 do 22 czerwca (sobota) do godz. 08:00
W aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będą dostępne następujące ubezpieczenia:
- Moje Podróże24
- Mój Dom24
- Moje Życie24
- PKO Ubezpieczenie dziecka
- Assistance
2. 22 czerwca (sobota) od godz. 22:00 do 23 czerwca (niedziela) do godz. 06:00
W aplikacji IKO i serwisie iPKO nie będzie można realizować przelewów natychmiastowych (Express Elixir).
3. 22 czerwca (sobota) od godz. 22:00 do 24 czerwca (poniedziałek) do godz. 06:00
W związku z zaplanowanymi pracami wystąpi przerwa w wysyłaniu powiadomień SMS oraz w aplikacji IKO dotyczących transakcji kartowych i płatności telefonem.
Możliwe Utrudnienia
Podczas trwania prac modernizacyjnych mogą wystąpić chwilowe trudności w przekazywaniu wniosków i dyspozycji za pośrednictwem:
- Serwisów iPKO i iPKO biznes
- Funkcji otwartej bankowości
Przeprosiny za Utrudnienia
PKO BP przeprasza swoich klientów za wszelkie niedogodności, które mogą wyniknąć z tych prac modernizacyjnych. Bank zapewnia, że wszystkie działania są podejmowane w celu poprawy jakości świadczonych usług i zapewnienia jeszcze lepszej obsługi klienta w przyszłości.
Klienci PKO BP proszeni są o uwzględnienie powyższych terminów i planowanie swoich działań finansowych z wyprzedzeniem, aby zminimalizować ewentualne niedogodności. Bank dokłada wszelkich starań, aby prace modernizacyjne przebiegły sprawnie i jak najmniej wpłynęły na codzienne korzystanie z usług bankowych.
Z zawodu językoznawca i tłumacz języka angielskiego. W redakcji od samego początku.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS