A A+ A++


Pierwszy katalog wysyłkowy Otto Group miał 14 stron i prezentował 28 modeli butów. Kolejne umożliwiały już zakup ubrań, do których potem dołączyły m.in. sprzęt AGD, porcelana i rowery. Dziś „katalogami” firmy są jej platformy internetowe.


Fot.: Materiały prasowe

W latach 60. kobiety doceniały katalogi wysyłkowe na tyle, że przychody Otto Group sięgnęły po raz pierwszy 1 mld niemieckich marek. Zdjęcie jest z 1969 roku.


W latach 60. kobiety doceniały katalogi wysyłkowe na tyle, że przychody Otto Group sięgnęły po raz pierwszy 1 mld niemieckich marek. Zdjęcie jest z 1969 roku.


Fot.: Materiały prasowe

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKiedy odwróciła się od nich Ikea musieli zmienić strategię i sposób myślenia. Dziś zamiast kilkunastu klientów mają ponad 500
Następny artykułUbezpieczenia od terapii nierefundowanych przez NFZ. W tym biznesie przychody rosną na zasadzie śnieżnej kuli