Co zmieni się we wnętrzu? Tutaj też będzie można dość szybko zauważyć zmiany. Kierownica wygląda jak ta z EV9, zmieniono również ekrany (zarówno za kierownicą, jak i ten główny), a samochód może teraz pobierać aktualizacje systemowe „z chmury”. Systemy Android Auto i Apple CarPlay będą działać bez użycia kabli. Ulepszono także wyświetlacz head-up i nawigację, a lusterko wsteczne może być cyfrowe (czyli wykorzystujące obraz z kamery). Jeśli ktoś nie lubi błyszczących plastików piano black, lifting EV6 go ucieszy. Pojawiły się matowe materiały (np. na tunelu środkowym) i stonowane kolory tapicerki.
Kia EV6
Nowa Kia EV6 — większy akumulator i więcej mocy
Dużo zmieniło się także w kwestii technicznej. Akumulator 77,4 kWh ustępuje miejsca baterii o pojemności 84 kWh, co pozwoli na zwiększenie zasięgu w wersji tylnonapędowej do 494 km z 475 km (przynajmniej w Korei, na wyniki pomiarów WLTP wciąż czekamy). Parametry dotyczące ładowania nie uległy zmianie – uzupełnienie energii od 10 do 80% trwa 18 minut, a maksymalna moc do uzyskania na ładowarce to 350 kW. O ile więc osiągi w tym zakresie się nie polepszyły, EV6 może szybciej jeździć. Moc silnika odmiany RWD wzrosła ze 170 do 228 KM. Wersja AWD osiąga (bez zmian) 325 KM i 650 Nm. Nowe EV6 otrzyma amortyzatory z szerszym zakresem pracy i ze zmiennym stopniem tłumienia, reagujące automatycznie na warunki drogowe. Poza tym, nadwozie zostało usztywnione (zwłaszcz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS