A A+ A++

SSL (z angielskiego Secure Socket Layer) to standard szyfrowania danych, gwarantujący bezpieczeństwo użytkownika strony podczas przesyłania danych między przeglądarką a serwerem witryny. Choć jest on już powszechnie stosowany, wciąż wielu właścicieli stron internetowych nie decyduje się na jego instalację. Zobacz, jakie są zalety posiadania certyfikatu SSL i przekonaj się, że powinieneś mieć go również w swoim serwisie.

Bezpieczeństwo użytkownika

Najważniejszą zaletą certyfikatów SSL jest oczywiście bezpieczeństwo użytkownika na stronie oraz danych, które na niej pozostawia. Transmisja danych na witrynach niewyposażonych w to rozwiązanie odbywa się bez szyfrowania, przez co informacje są dużo łatwiejsze do przechwycenia. Pod względem bezpieczeństwa wysokiej jakości SSL (np. https://www.sprintdatacenter.pl/produkt/2457/sectigo-instant-ssl) to zatem konieczność przede wszystkim w sklepach internetowych, na stronach banków, czy instytucji medycznych, ponieważ użytkownicy zostawiają na nich swoje dane osobowe oraz inne wrażliwe informacje.

Zaufanie użytkowników

W większości przeglądarek internetowych strony bez certyfikatu są oznaczane jako potencjalnie niebezpieczne, a informacja o tym jest dla odwiedzającego widoczna, zanim przejdzie on do zawartości witryny. Może to powodować, że wielu Twoich klientów nie zdecyduje się nawet na przejście do serwisu w obawie o swoje bezpieczeństwo. Twoja firma nie będzie postrzegana jako podmiot godny zaufania, dbający o swoich klientów. Osoby, które mogłyby skorzystać z Twoich usług, wyrobią sobie o Tobie negatywną opinię bez korzystania z nich. Jeśli chcesz temu zapobiec, wybierz certyfikat SSL z wiarygodnego źródła, np. https://www.sprintdatacenter.pl/.

Zaufanie wyszukiwarek internetowych

Zaufanie i atrakcyjność dla klientów jest czynnikiem, na który coraz bardziej zwracają uwagę również przeglądarki internetowe, starając się dopasować wyniki wyszukiwania do potrzeb odbiorców. Preferowane są w związku z tym witryny gwarantujące użytkownikowi bezpieczeństwo, posiadające certyfikat SSL. Jeżeli zależy Ci na tym, aby być wysoko w wynikach wyszukiwania i korzystasz z usług SEO, rozwiązanie to jest absolutną koniecznością. Bez SSL nie da się również obecnie uruchomić dla danej strony reklam Google Ads. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zalet wdrożenia certyfikatu SSL na swojej stronie, zachęcamy do zapoznania się z informacjami dostępnymi pod tym adresem: https://www.sprintdatacenter.pl/blog/czym-sa-certyfikaty-ssl/. Przekonaj się, że jest to nie tylko dodatkowe rozwiązanie podnoszące bezpieczeństwo w witrynie, ale obecnie już wręcz obowiązkowy punkt dostosowania serwisu do potrzeb klientów.

Artykuł partnera

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOpenRecall – konkurencja dla funkcji Recall od Microsoftu, która nie wymaga komputerów Copilot+. Na dodatek jest otwartoźródłowa
Następny artykułKryminalni z Wieliczki, Niepołomic i Krakowa zatrzymali oszustów „na wnuczka”