1) Premiera „Chornobyl Liquidators” (dalej: CLS) w wersji na komputery osobiste (dalej: PC) miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam, Genba Digital Limited oraz Humble Store (dalej: Premiera 1).
Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu CLS w wersji na PC nie przekroczył 2,05 mln zł. CLS w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Emitenta.
CLS zajmował maksymalnie 44 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding CLS na dzień przed premierą wynosiła 165,6 tys. sztuk.
Po 72 godzinach od Premiery 1:
a) Sprzedaż CLS na platformach: 5,3 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów), w tym:
– bezpakietowo na platformie Steam – 3,2 tys. sztuk brutto;
– bezpakietowo na platformach Genba Digital Limited i Humble Store – 0,4 tys. sztuk brutto;
– w pakiecie z grą „House Flipper” – 1,0 tys. sztuk brutto;
– w pakiecie z dodatkiem „Chornobyl Liquidators – Supporter Pack” – 0,5 tys. sztuk brutto;
– w pakietach z pozostałymi grami – 0,2 tys. sztuk brutto.
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży CLS na platformach: 90,3 tys. USD.
c) Ocena graczy na platformie Steam: 44% oparta na 177 recenzjach.
d) Liczba zakupów z listy życzeń: 4,1 tys. sztuk (2,5%).
e) Liczba refundacji CLS: 0,7 tys. sztuk (13,2%).
f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
– Niemcy – 18,7%;
– Stany Zjednoczone – 18,5%;
– Polska – 6,9%;
– Rosja – 6,9%;
– Wielka Brytania – 6,5%;
– Chiny – 3,7%;
– Francja – 3,7%;
– Ukraina – 2,4%;
– Czechy – 2,4%;
– Kanada – 2,2%;
– Węgry – 2,1%;
– Pozostałe kraje – 26,0%.
2) Premiera „Chornobyl Liquidators – Supporter Pack” (dalej: CLS – Supporter Pack) w wersji na PC miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 17:30 na platformach Steam oraz Genba Digital Limited (dalej: Premiera 2).
Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 2 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu CLS – Supporter Pack w wersji na PC nie przekroczył 1 tys. zł. CLS – Supporter Pack w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Emitenta. Do momentu publikacji niniejszego raportu nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta łącznych kosztów CLS – Supporter Pack w wersji na PC.
CLS – Supporter Pack zajmował maksymalnie 590 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding CLS – Supporter Pack na dzień przed premierą wynosiła 152 sztuki.
Po 72 godzinach od Premiery 2:
a) Sprzedaż CLS – Supporter Pack na platformach Steam i Genba Digital Limited: 713 sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów).
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji platform i zwrotów) ze sprzedaży CLS – Supporter Pack na platformach: 5,1 tys. USD.
c) Ocena graczy na platformie Steam: 100% oparta na 1 recenzji.
d) Liczba zakupów z listy życzeń: 42 sztuki (27,6%).
e) Liczba refundacji CLS – Supporter Pack: 42 sztuki (5,9%).
f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
– Niemcy – 19,9%;
– Stany Zjednoczone – 18,8%;
– Rosja 7,0%;
– Wielka Brytania – 6,7%;
– Polska – 5,1%;
– Chiny – 4,2%
– Francja – 3,1%;
– Czechy – 2,8%;
– Włochy 2,8%
– Kanada 2,4%
– Węgry – 2,2%;
– Pozostałe kraje – 25,0%.
3) Premiera „House Flipper: Pop Art Furniture Pack” (dalej: HF Pop Art) w wersji na PC miała miejsce w dniu 6 czerwca 2024 roku o 14:00 na platformie Steam (dalej: Premiera 3).
Całkowity poniesiony przez Emitenta do Premiery 1 koszt produkcji, testów, lokalizacji i marketingu HF Pop Art w wersji na PC nie przekroczył 40 tys. zł. HF Pop Art w wersji na PC został opublikowany na koncie wydawniczym Frozen District sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. Do momentu publikacji niniejszego raportu nastąpił pełny zwrot poniesionych przez Emitenta łącznych kosztów HF Pop Art w wersji na PC.
HF Pop Art zajmował maksymalnie 249 miejsce w klasyfikacji sprzedaży Steam Global Bestseller. Lista życzeń Steam Oustanding HF Pop Art na dzień przed premierą wynosiła 21,8 tys. sztuk.
Po 72 godzinach od Premiery 3:
a) Sprzedaż HF Pop Art na platformie Steam: 8,1 tys. sztuk brutto (przed uwzględnieniem zwrotów).
b) Przychody brutto (przed uwzględnieniem podatków, prowizji Steam i zwrotów) ze sprzedaży HF Pop Art na platformie Steam: 35,2 tys. USD.
c) Ocena graczy na platformie Steam: 59% oparta na 22 recenzjach.
d) Liczba zakupów z listy życzeń: 2,8 tys. sztuk (12,8%).
e) Liczba refundacji HF Pop Art na platformie Steam: 0,1 tys. sztuk (1,6%).
f) Podział sprzedaży Steam na kraje w ujęciu ilościowym:
– Stany Zjednoczone – 34,5%;
– Niemcy – 10,5%;
– Wielka Brytania – 7,4%;
– Chiny – 6,4%;
– Kanada – 4,3%;
– Francja – 3,0%;
– Australia – 2,9%;
– Polska – 2,9%;
– Korea Południowa – 2,0%;
– Pozostałe kraje – 26,1%.
Premiery 1, 2 i 3 zostały wyznaczone na dzień rozpoczęcia wydarzenia „House Flipper Franchise Sale” i pozytywnie wpłynęły na sprzedaż poprzednio wydanych gier Emitenta na Steam, które pobrano w ciągu 72 godzin trwania wydarzenia w łącznej liczbie ponad 15,5 tys. sztuk.
Zarząd Emitenta zdecydował o publikacji powyższych informacji z uwagi na fakt, iż mogą mieć one istotny wpływ na kształtowanie się sytuacji finansowej i majątkowej Emitenta oraz potencjalnie istotny wpływ na wycenę instrumentów finansowych Emitenta notowanych w alternatywnym systemie obrotu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS