A A+ A++

Celem Ogólnopolskiego Konkursu Edukacja Jutra było opracowanie najciekawszego i najbardziej angażującego scenariusza lekcji, podczas którego w procesie edukacyjnym zostanie wykorzystana sztuczna inteligencja. Na konkurs wpłynęło kilkadziesiąt scenariuszy z całej Polski, a jego głównym organizatorem była Fundacja Polskiego Funduszu Rozwoju we współpracy z Centralnym Domem Technologii w Warszawie.

Jurorzy podkreślali kreatywność i bardzo wysoki poziom merytoryczny nadesłanych propozycji, podkreślając, że “różnorodność i nowoczesne podejście do nauczania jest kluczowym elementem do innowacyjnego sposobu przekazywania wiedzy i dotarcia do dzisiejszych dzieci oraz młodzieży.” Nagrodzone scenariusze zostaną opublikowane i będą dostępne dla wszystkich nauczycieli zainteresowanych wykorzystaniem sztucznej inteligencji na swoich zajęciach.

Scenariusz lekcji opracowany przez Annę Dobraczyńską pt. “Detektyw SI na tropie cyberprzestępców” skierowany został do uczniów klasy II liceum i podejmował tematy realizowane na lekcjach informatyki z zakresu cyberbezpieczeństwa. Warto podkreślić, że w roku szkolnym 2023/24 w I LO im. ONZ w Biłgoraju uczniowie klas graficznych pod kierunkiem Anny Dobraczyńskiej realizowali projekt pt. “Sztuczna inteligencja – szanse i zagrożenia”.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNajlepszy wynik w sezonie Polki
Następny artykułXXI BIEG KICKIEGO