Od premiery XDefiant minęły już ponad dwa tygodnie, a gracze zaczynają odkrywać, które style gry są najskuteczniejsze w aktualnym patchu. Jeden z nich nie przypadł niestety do gustu wielu miłośnikom shooterów.
Movement to bez wątpienia jedna z najbardziej dopracowanych i pozytywnie odebranych mechanik w XDefiant. Gameplay jest płynny, satysfakcjonujący, a opanowanie nawet podstawowych mechanik pozwala sprawnie poruszać się po mapie. Dobrze przyjęto nawet brak możliwości wspinania się na niektóre przeszkody oraz całkowite zrezygnowanie z bardzo popularnych w starszych odsłonach Call of Duty drop shotach.
Wśród doświadczonych graczy XDefiant powtarza się ostatnio jeden, główny motyw “air strafing”. Podczas gdy same bunnyhopy, znane doskonale z wielu innych FPS-ów, nie wydają się większym problemem, air strafing pozwala bardzo płynnie i często gwałtownie zmieniać kierunek lotu. Na poniższym tym wideo zobaczycie, jak przeciwnik podskakuje, po czym odwraca się niemal o 180 stopni.
Z oczywistych względów zaczyna to frustrować coraz więcej graczy i sprawia, że domagają się zmian do aktualnego systemu. Walka “w powietrzu” stała się standardem w bardziej doświadczonych lobby, gdzie stajemy przeciwko osobom z wyższymi poziomami, obeznanymi z rozwiązaniami XDefiant. Air strafing trudno jest przewidzieć i czyni on wiele pojedynków absurdalnymi.
Szczególnie problematyczny jest on właśnie w XDefiant. Gdyby w multiplayerze Modern Warfare 3 pozwalano na tego typu poruszanie się, moglibyśmy aż tak nie odczuć konsekwencji. W XDefiant, gdzie time-to-kill jest znacznie dłuższy i wymaga pewnego utrzymywania celownika na przeciwniku, kiedy wyskakuje on do góry i zaczyna latać z lewej na prawą, jest to znacznie trudniejsze.
Air strafing i bunnyhopping nie są jednak j … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS