A A+ A++

Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów 8 kwietnia 2024 roku pojął decyzję, dotyczącą akcji promocyjnej “Magia rabatów”, podczas której klienci mogli zostać wprowadzeni w błąd. Dlaczego? Według UOKiK na plakatach reklamowanych wspomnianej akcji brakowało dokładnej listy produktów, które brały udział w ofercie.

Chociaż klienci raczej nie poczuli się oszukani, to i tak decyzja Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów jest dla nich pozytywną informacją. Biedronka została bowiem zobowiązana do ponownego przyznania voucherów tym, którzy bez względu na przyczynę, nie wykorzystali przeznaczonych im środków finansowych.

Treść oświadczenia została podana na stronie głównej sklepów Biedronka oraz w mediach społecznościowych i brzmiała ona:

“Informujemy, iż klienci, którzy otrzymali voucher w ramach akcji promocyjnej “Magia Rabatów – Zabawki i Książki – Voucher od 01.12.2022 r. do 03.12.2022 r.” i nie został on przez nich zrealizowany w odpowiednim terminie niezależnie od przyczyny, uprawnieni są do otrzymania vouchera o wartości 150 zł na cały asortyment w ramach jednorazowych zakupów (z wyłączeniem: napojów alkoholowych, wyrobów tytoniowych, preparatów początkowego żywienia niemowląt oraz wszelkich usług czy doładowań, w tym doładowań telefonów, kart podarunkowych czy doładowań kart podarunkowych), niezależnie od ich wartości, ważny rok od daty jego otrzymania (bez możliwości zamiany na gotówkę)”

Jak dostać 150 zł od Biedronki?

W związku z tym ci, którzy są członkami programu lojalnościowego Biedronki i w trakcie trwania promocji “Magia rabatów” nie skorzystali z przeznaczonych im środków, otrzymają automatyczny zwrot na kartę Moja Biedronka, której używali w czasie trwania promocji. Jeśli ktoś chce zrezygnować z udziału w programie, proszony jest o kontakt z Biurem Obsługi Klienta w celu otrzymania specjalnego e-kodu o wartości 150 zł. Tym samym wato przypomnieć, że nie ma możliwości wymiany bonu na gotówkę.

Więcej szczegółów na temat akcji można znaleźć na stronie głównej Biedronki i w aplikacji sklepu, na tablicach ogłoszeń w punktach stacjonarnych oraz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

“Zbliżenia”. Chris Cugowski o swojej muzycznej drodze i o tym jak trafił do serialu „Bridgertonowie”INTERIA.PL

INTERIA.PL

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd na stronie?

Dołącz do nas … czytaj dalej
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNie popełnij tych błędów, bo warzywa z twojego ogrodu będą gorzkie. Na to musisz uważać
Następny artykułLegia Warszawa zainteresowana najlepszym strzelcem Bayeru Leverkusen