Firma Take-Two Interactive prawdopodobnie nie tylko zlikwiduje studio Intercept Games odpowiedzialne za Kerbal Space Program 2, ale również „sprzeda lub zamknie” markę wydawniczą Private Division, powołaną do życia w 2017 roku i mającą na celu wypuszczanie na rynek gier niezależnych twórców.
Warto dodać, że Take-Two podobno prowadziło rozmowy ze studiem Paradox Interactive w sprawie sprzedaży marki Kerbal Space Program. Aktualnie mają odbywać się zaś negocjacje z „zainteresowaną firmą” związane z wykupieniem Private Division.
Jeśli Take-Two Interactive rzeczywiście pozbyłoby się Private Division, mogłoby to oznaczać, że firma chce skoncentrować się przede wszystkim na swoich flagowych markach. Są wśród nich m.in. GTA, Red Dead Redemption czy Borderlands.
Co ciekawe, część z tych wiodących tytułów Take-Two stara się przenieść na urządzenia mobilne. W tym celu w 2022 roku firma nabyła studio Zynga, specjalizujące się w tego typu produkcjach. O realizację tych ambicji został zapytany Strauss Zelnick, CEO Take-Two, w niedawnym wywiadzie.
[…] Bardzo chciałbym ogłosić tytuł na urządzenia mobilne bazujący na uznanej marce Take-Two; jestem pewien, że będziemy w stanie to zrobić […], zostało to jednak nieco opóźnione ze względu na inne priorytetowe sprawy.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS