Call of Duty: Black Ops 6 będzie musiało przyciągnąć przynajmniej 2,5 miliona nowych subskrybentów na Xbox Game Pass, aby zrekompensować utracone przychody.
Według szacunków opartych na danych sprzedaży z poprzednich lat będzie to duże wyzwanie dla Microsoftu.
Rough math suggests that Xbox needs to + at least 2.5m subs for this to make sense…optimally around 4.7-5, or in a perfect world, 11 million to (fully) recover potential lost sales in the first month
*numbers based on info pulled from FTC v Microsoft, Activision earnings https://t.co/Cpar5ERglV
— Brad Sams (@bdsams) May 28, 2024
Brad Sams, znany dziennikarz, zauważył, że aby operacja była opłacalna, liczba nowych subskrybentów powinna wynosić między 4,7 a 5 milionów, a idealnym wynikiem byłoby nawet 11 milionów. To konieczne, by pokryć potencjalne straty ze sprzedaży w pierwszym miesiącu, ponieważ od pierwszego dnia gra ma być dostępna w Game Passie.
W 2022 roku Call of Duty zarobiło miliard dolarów na premierę, z czego 35% to sprzedaż na PS4 i PS5. Na konsole Microsoftu sprzedało się wówczas aż 2,2 miliona kopii. Dlatego, aby osiągnąć finansową równowagę, Microsoft potrzebuje zdobyć od 150 do 200 milionów dolarów z nowych subskrypcji. Ten wynik będzie kluczowy, aby odpowiedzieć na pytanie, czy strategia dodawania tytułów AAA do Xbox Game Pass przynosi oczekiwane rezultaty.
Rozważając liczby, łatwo dostrzec, jak ogromne jest to wyzwanie. Call of Duty: Black Ops 6 będzie testem, który pokaże, czy subskrypcyjny model Microsoftu jest sensowny pod względem finansowym i ekonomicznym i czy jest w stanie zrekompensować poniesione straty.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS