– po pięciu latach od zarejestrowania z rynku znika ponad 40 proc. sklepów internetowych,
– po siedmiu nie ma na rynku ponad 50 proc. podmiotów,
– po upływie dekady odsetek, tych które odpadły wynosi aż 63 proc.
– Założenie sklepu internetowego jest relatywnie prostym i tanim procesem, dlatego wiele nawet niewielkich firm już na starcie swojej działalności decyduje się na sprzedaż e-commerce. Należy pamiętać, że konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego tak wiele sklepów znika z internetu po krótkim czasie – komentuje Joanna Mróz, kierownik ds. projektów e-commerce Miraculum.
Wskazuje, że szanse na przetrwanie sklepu internetowego i przynoszenie zysków wymagają jasnego określenia celów i strategii rozwoju. Pomoże także dokładne określenie grupy docelowej i jej potrzeb, ciągłe śledzenie konkurencji i wysoka jakość obsługi klient … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS