Myślę, że pokolenie Z, bardziej niż jakiekolwiek inne, jest zainteresowane produktami, którym ufa. Dlatego bardzo ważne jest dla nich, aby nie sięgać po zupełnie nowe rzeczy, ale po takie, które naprawdę mają dla nich znaczenie. Weźmy przykład zielonej herbaty. Czy wie pan, że wypijając zaledwie dwie filiżanki zielonej herbaty dziennie, chroni pan serce i sprawia, że pana życie staje się zdrowsze? Jest to coś, co obecnie promujemy. Opracowaliśmy nową zieloną herbatę Lipton o wysokim stężeniu flawonoidów. Aby zadbać o swoje serce, potrzebujemy od 400 do 600 miligramów flawanoidów dziennie. Sprawiają one, że krew krąży bardziej płynnie. W jednej torebce zielonej herbaty Lipton znajduje się aż 150 mg flawanoidów. To właśnie naszym zdaniem oferuje zielona herbata Lipton – dwie filiżanki dziennie dla zdrowia. Właśnie tym pokolenie Z jest podekscytowane. Rozpoczęliśmy ogólnoświatową kampanię dotyczącą zielonej herbaty. Pokolenie Z, które tego właśnie szuka, chce mieć pewność, że to, co robimy, jest szczere i autentyczne. To jest to, co ich interesuje.
Jakie są jeszcze inne najważniejsze trendy na rynku herbaty?
Rynek herbaty szybko rośnie właśnie dlatego, że jest bardzo atrakcyjny, zwłaszcza dla pokolenia Z, ponieważ niesie ze sobą korzyści zdrowotne, jest dostępny i w pełni zrównoważony. Tego właśnie szukają przedstawiciele pokolenia Z.
Jednym z ważniejszych obecnie trendów są zimne napoje. W Stanach Zjednoczonych mamy na przykład koncentraty herbaty Tazo. Są dostępne w tetra pakach, które można mieszać w proporcji 50/50 z mlekiem lub wodą. Możemy dzięki temu przygotować sobie np. zieloną herbatę matcha albo zrobić chai latte czy wiele innych napojów – na ciepło lub na zimno. Jest to coś, za czym pokolenie Z szczególnie przepada.
Innym trendem są butelki. Ludzie nie chcą już kupować w podróży tak dużo plastiku, bo nie jest to zdrowe i jest drogie. Mówiąc prościej, 60 proc. przedstawicieli pokolenia Z podróż … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS