Długi weekend zazwyczaj oznacza zwiększony ruch na drogach i… więcej klientów stacji paliw. ORLEN przygotował kompleksowy pakiet usług, który usprawni tankowanie i płatność za paliwo, a także bogatą ofertę gastronomiczną.
Od środy, 29 maja na stacjach ORLEN obowiązuje letnia oferta Stop Cafe – sezonowe burgery przygotowane w trzech odsłonach, pierogi z jagodami, klasyczne zapiekanki czy specjalne zestawy piłkarskie. Nowe menu będzie dostępne do końca wakacji.
Klienci stacji ORLEN w czasie długich podróży będą mogli też oszczędzić czas, korzystając z kolejkowania nalewu. Oznacza to, że kierowcy, którzy zatankują samochód, a za paliwo zamierzają zapłacić w kasie, mogą szybko przeparkować auto na wolne miejsce parkingowe, zwalniając miejsce kolejnej osobie. Usługa ta jest dostępna na blisko 1500 stacjach ORLEN. Sporym udogodnieniem jest także obustronne tankowanie. Na wybranych stacjach ORLEN, węże przy dystrybutorach dostosowano długością do tankowania w przypadku, gdy wlew znajduje się po drugiej stronie auta. Dzięki temu kierowcy mogą skorzystać z każdego dystrybutora.
Na stacjach ORLEN w całym kraju istnieje również możliwość zdalnego wezwania pracownika poprzez aplikację ORLEN VITAY. Żeby skorzystać z tego rozwiązania, wystarczy kliknąć zakładkę „Pomoc na stacji”, następnie wybrać kategorię, w której potrzebujemy wsparcia, podać numer dystrybutora oraz markę i numer rejestracyjny samochodu, a na końcu zatwierdzić wezwanie pomocy. Zgłoszenie zostanie wysłane do pracowników stacji, którzy odpowiedzą na nie w możliwie najkrótszym czasie. To rozwiązanie, które powstało z myślą o osobach z niepełnosprawnościami, pozwala na korzystanie z ofert i usług stacji bez konieczności wychodzenia z samochodu. Dzięki temu można zgłosić potrzebę pomocy przy tankowaniu paliwa, korzystaniu z kompresora lub myjni.
Na blisko 400 stacjach paliw ORLEN w całej Polsce o sprawne tankowanie dbają również Mobilni Kasjerzy. To pracownicy stacji wyposażeni w tablet z mobilną aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy POS, które umożliwiają przyjęcie płatności za paliwo bezpośrednio na podjeździe. U Mobilnego Kasjera można także kupić dowolny produkt z całej oferty stacji, a za wszystko zapłacić w dogodnej dla siebie formie, bezpośrednio przy dystrybutorze.
Dodatkowo, kierowcy odwiedzający stacje ORLEN mogą korzystać z mobilnych płatności w usłudze ORLEN Pay, dostępnej w ramach aplikacji ORLEN VITAY. Użytkownicy aplikacji zapłacą za paliwo w swoim smartfonie, po zeskanowaniu kodu QR na stanowiskach do tankowania. Z takiej opcji można skorzystać także dokonując płatności za zakupy w sklepie, skanując kody EAN produktów. Bez konieczności wysiadania z auta za paliwo i zakupy zapłacą również klienci ORLEN Drive, trzech stacji formatu drive-through, zlokalizowanych w Michałowicach, nieopodal wrocławskiego lotniska i miejscowości Wisznia, położonej przy trasie S5. Ich dodatkowym atutem jest samoobsługowy, multimedialny kiosk znajdujący się wewnątrz stacji.
Od tego roku klienci ORLEN mogą tankować paliwo na blisko 3500 stacji sieci w siedmiu krajach Europy, w Polsce, Austrii, Niemczech, Czechach, na Litwie, Słowacji i Węgrzech. Na ponad połowie z nich działa koncept kawowo-gastronomiczny Stop Cafe lub Star Connect (Niemcy), w którym kierowcy mogą skorzystać z bogatej oferty dań i przekąsek, gorących napojów, a także kupić produkty spożywcze. Na polskim rynku to już prawie 60 proc. stacji. Koncern dysponuje również siecią ponad 700 punktów ładowania samochodów elektrycznych, w tym 541 działających w Polsce.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS