A A+ A++

Oczywiście najsurowsze kary w postaci dyskwalifikacji otrzymali kierowcy Haasa. Te były jednak efektem złamania regulaminu technicznego, który nie pozostawia wiele miejsca na wątpliwości. Co innego dotyczy wydarzeń stricte sportowych. Na tym polu cztery sytuacje zostały oddelegowane do zbadania przez arbitrów.

Dwie z nich miały miejsce w 3. treningu. Analizie poddano wolną jazdę Maxa Verstappena na prostej startowej oraz ostentacyjne wymachiwanie niezadowolenia Lando Norrisa w kierunku George’a Russella. Holendrowi wręczono jedynie formalne ostrzeżenie, zaś Brytyjczykowi drugą w tym sezonie reprymendę, którą uzasadniono potencjalną możliwością stworzenia niebezpiecznego incydentu.

Kolejne dwa śledztwa związane już były z wydarzeniami z samej czasówki i chodziło w nich o blokowania ze strony Carlosa Sainza oraz Nico Hulkenberga. Na tym pierwszym incydencie ucierpiał Alex Albon, natomiast na drugim Esteban Ocon. W żadnej z tych sytuacji sędziowie nie zastosowali jednak jakichkolwiek sankcji.

W przypadku Hiszpana duże znaczenie miało stwierdzenie samego Albona o tym, że nie był to klarowny przypadek przeszkadzania. Sam kierowca zresztą – choć późno – próbował zostawić miejsce na torze. Jeśli chodzi o i tak wykluczonego zawodnika Haasa, tutaj kluczowe okazały się problemy z komunikacją radiową, przez które nie dotarła do niego wiadomość o zbliżającym się Alpine w zakręcie nr 3.

Tabelę z punktami karnymi i reprymendami kierowców można znaleźć TUTAJ.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCudowny gol dał Puchar Niemiec
Następny artykułSzalony pomysł Mateusza Borka po mistrzostwie Jagiellonii. Już zwrócił się do PZPN