Wczoraj, 25 maja (20:16)
Neil Druckmann sprostował wypowiedź, która pojawiła się w ostatniej rozmowie o wykorzystaniu sztucznej inteligencji w grach wideo. Według twórcy, Sony zmieniło wydźwięk udzielonego przez niego wywiadu na etapie redakcji. To o tyle zaskakujące, że mówimy o wypowiedzi dyrektora kreatywnego zatrudnionego w Naughty Dog, czyli studiu należącym do Sony.
Neil Druckmann, dyrektor kreatywny The Last of Us, oskarżył Sony o przesadne przeredagowanie jego wywiadu, którego udzielił podczas spotkania strategicznego firmy. Zapis rozmowy pojawił się na oficjalnej stronie japońskiego giganta na początku tego tygodnia. Można w nim było przeczytać, że według Druckmanna sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje sposób opowiadania historii w grach wideo. Pisaliśmy o tym na łamach naszego serwisu. Teraz przedstawiamy sprostowanie.
Druckmann stwierdził, że Sony przeinaczyło jego wypowiedź. Zaprzeczył, że kolejna produkcja wideo Naughty Dog zredefiniuje według niego mainstreamowe postrzeganie gier wideo. Stanowczo zaprzeczył tym słowom w mediach społecznościowych, publikując swoją pełną, niezmienioną wypowiedź, i sugerując, że wersja Sony była mocno przeredagowana i wyjęta z kontekstu. W swoim poście Druckmann zaznaczył, że Sony usunęło fragment, w którym wyraził opinię, że gry wideo nie muszą być filmami ani serialami. “W trakcie redagowania moich słów w ostatnim wywiadzie z Sony niestety zagubiono część z nich oraz zagubiono kontekst i intencję” – napisał Druckmann. Oto pełna wypowiedź twórcy, którą można znaleźć na jego koncie na platformie X (dawniej Twitter):Pytanie: Czy mógłbyś podzielić się osobistą wizją lub wymarz … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS