A A+ A++

To, co oglądają najmłodsi na YT często przyprawia rodziców o zdumienie i szybsze bicie serca. Nie chodzi o wrzucone “na nielegalu” animowane bajki, a o różnego rodzaju pranki i unboxingi (przepraszamy za te anglicyzmy, ale najlepiej oddają treść serwisu). Tego typu filmy cieszą się dużą popularnością, tylko absolutnie niczego nie uczą.

YouTube postanowił więc, że zainwestuje 100 mln dol. w wartościowe i ambitne treści przeznaczone dla najmłodszych użytkowników. Prawda jest taka, że obecnie więks … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNowy ranking szkół nauki jazdy. Kursanci coraz słabiej wypadają na egzaminach praktycznych
Następny artykułAZS: eksperci apelują o zmiana w leczeniu