A A+ A++

Trwa awaria w banku BNP Paribas. Klienci nie mogą zalogować się zarówno do systemu bankowości internetowej, jak i do aplikacji mobilnej. Tym samym niemożliwe jest wykonanie przelewów czy skorzystanie z płatności Blik.

Trwa awaria w dużym banku. Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy
Trwa awaria w dużym banku. Klienci nie mają dostępu do swoich pieniędzy
fot. Anastasiia Skorobogatova / / Shutterstock

W czwartek (23 maja) na kilka minut przez godziną 9:00 pojawiły się pierwsze sygnały o problemach z dostępem do kont klientów BNP Paribas. “Jeśli się nie mylę, do bankowości internetowej i mobilnej w banku BNP nie można się zalogować” – informują czytelnicy Bankier.pl w wiadomościach przesyłanych do redakcji.

“Ta witryna jest nieosiągalna” – przeczytamy w komunikacie, który wyświetla się zamiast strony logowania do bankowości internetowej banku BNP Paribas. Podobnie wygląda sytuacja w przypadku aplikacji mobilnej.

Awaria w BNP Paribas. Klienci nia mają dostępu do swoich pieniędzy (BNP Paribas / mat. własne)

Nie udało się nawiązać połączenia z bankiem. Sprawdź swoje połaczenie internetowe i spróbuj ponownie. Jeśli błąd będzie się powtarzał, skontaktuj się z bankiem i podaj kod błędu. (111)” – czytamy w komunikacie pojawiającym się podczas próby zalogowania do aplikacji mobilnej BNP Paribas.

Redakcja Bankier.pl skontaktowała się z biurem prasowym banku BNP Paribas. Czekamy na odpowiedź.

Bankier.pl

DF

Źródło:
Tematy
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAwaria sieci wodociągowej na pl. Przyjaźni. Centrum Słubic bez dostępu do wody
Następny artykułJózef Czyczerski przyjął odznaczenie od Solidarności