Główną osią prac badawczych realizowanych w projekcie jest stworzenie prototypu narzędzia umożliwiającego dynamiczne, zoptymalizowane planowanie alokacji dostępnych zasobów łączności satelitarnej. Dodatkowo, opracowany zostanie zintegrowany moduł pozwalający na zbalansowanie obciążenia ruchu sieciowego. Narzędzia te będą wspomagały prace istniejących już systemów satelitarnych.
W skład konsorcjum projektu GEXTRECS wchodzą: GMV (Hiszpania) – lider projektu, GMV (Polska), Hisdesat (Hiszpania), TTCOMM (Polska), ISAR (Niemcy), IXAT (Niemcy), CSIC (Hiszpania), Resolvo (Włochy) i POLSA (Polska).
W ramach współpracy z Polską Agencją Kosmiczną agencja brandingowa Brandglow zrealizowała kompleksową identyfikację wizualną projektu GEXTRECS, w szczególności:
- nowe logo GEXTRECS
- system identyfikacji wizualnej projektu GEXTRECS
- klucz wizualny GEXTRECS
- projekty druków firmowych oraz prezentacji
- projekty materiałów promocyjnych, głównie dla kanałów cyfrowych
- brand book
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS