Właściciel Rockstar Games, producenta i wydawcy Grand Thet Auto VI, chce, by gry firmy oferowały atrakcyjną ilość zawartości w stosunku do ceny. Tak zapewnił Straus Zelnick z Take-Two Interactive w odpowiedzi na pytania inwestorów o „dynamikę cen” na rynku gier wideo.
Niemniej prezes Take-Two Interactive uważa, że jego firma stara się wyceniać swoje produkcje w taki sposób, by wartość „doświadczenia” była znacznie niższa od kosztu zakupu:
Nieustannie udostępniamy coraz więcej zawartości [w grach wideo – przyp. red.], a naszym celem jest dostarczanie jak najwyższej jakości w każdym momencie. Skupiamy się na oferowaniu większej wartości niż to, co pobieramy. I to jest coś w rodzaju rubryki. Za każdym razem, gdy ustalamy cenę, chcemy mieć pewność, że jest to dobra wiadomość dla konsumenta; że doświadczenie [tj. jego wartość] znacznie przewyższa cenę. Taki jest nasz cel.
Niemniej słowa Zelnicka mogą nasilić obawy graczy, którzy i bez tej wypowiedzi zastanawiali się, czy Take-Two Interactive aby nie zażyczy sobie za GTA 6 jeszcze więcej niż za obecne produkcje AAA. Zwłaszcza w kontekście innej wypowiedzi prezesa co do jakości tej produkcji.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS