A A+ A++

Przykre wieści po raz kolejny napłynęły z branży gier wideo. Singularity 6, czyli studio odpowiedzialne za grę Palia, zwolniło 36 pracowników, czyli blisko 40% całego zatrudnionego personelu. Deweloperzy wskazują, że ich głównym celem jest teraz “przetrwanie trudnego okresu gospodarczego”.

Masowe zwolnienia w branży gier wideo to nie jest nowego zjawisko. Pokusić możemy się nawet o stwierdzenie, że to zjawisko, do którego już (niestety) się przyzwyczailiśmy od przynajmniej początku tego roku. W niedalekiej przeszłości informowaliśmy, że redukcje etatów przeprowadzone zostały m.in. w CD Projekt RED, Unity, Electronic Arts, Epic Games czy nawet w PlayStation.

Kolejne studio dotknięte kryzysem branży gier wideo, to Singularity 6. Firma budowana była na fundamentach twórców pracujących wcześniej w Riot Games, czyli producentach VALORANTA i League of Legends.

Studio Singularity 6 zasłynęło z zaprojektowania i wydania gry o nazwie Palia, która trafiła na rynek w październiku 2023 roku w modelu free-to-play. W tym roku dokładnie w końcówce marca dzieło zadebiutowało również na platformie … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSejmik: Bezpartyjni Samorządowcy łączą siły z PSL
Następny artykułUporządkowane biurko w pracy – co się przyda?