Amazon coraz chętniej rozwija produkcje w naszym kraju, co przynosi pierwsze efekty. „Nieobliczalna” niespodziewanie cieszyła się sporą popularnością.
Pod koniec kwietnia koncentrowaliśmy się na zwiastunie najnowszej propozycji Prime Video z naszego kraju. Amazon przygotował film z gwiazdorską polską obsadą, a do współpracy został zaproszony reżyser Piotr Trzaskalski („Edi”, „Mistrz”, „Mój rower”). „Nieobliczalna” zadebiutowała w piątek na serwisie – i zwróciła uwagę subskrybentów usługi.
Film stworzony na podstawie powieści Magdy Stachuli zadebiutował pod koniec zeszłego tygodnia i podbił platformę w weekend. Według najnowszych zestawień „Nieobliczalna” okazała się najchętniej oglądaną produkcją w Polsce.
To jasny sygnał dla korporacji, że warto inwestować w kolejne projekty nad Wisłą – szczególnie jeżeli mówimy o przedsięwzięciach, w których na ekranie odbiorcy mogą zobaczyć znanych aktorów. W ostatniej nowości Prime Video w rolach głównych zobaczyliśmy Julię Wieniawę, Agnieszkę Grochowską, Pawła Małaszyńskiego, Andrzeja Seweryna, Magdalenę Cielecką, a także Magdalenę Czerwińską.
„Nieobliczalna” ukazuje losy 7 bohaterów, których historie w pewnym stopniu się łączą. Każda z osób, choć na pierwszy rzut oka mogłoby się wydawać zupełnie inaczej, musi mierzyć się z wieloma życiowymi wyzwaniami. Punktem kulminacyjnym jest śmierć pewnej kobiety…
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS