A A+ A++

Szczeliny i pęknięcia na jezdni pojawiły się 29 maja 2023 roku, z powodu osuwiska, które miało długość ok. 90 m. Początkowo drogowcy zwęzili jezdnię do jednego pasa i wprowadzili ruch wahadłowy, a po decyzji  Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego – ze względów bezpieczeństwa – całkowicie zamknęli drogę.

Przez ostatni miesiąc wywierciliśmy i zabetonowaliśmy 96 zbrojonych pali, z których każdy ma długość 20 m. Na niespełna stumetrowym odcinku osuwiska powstała podziemna konstrukcja. Pale są tak długie, gdyż musiały zostać zakotwiczone w stabilnym podłożu znajdującym się pod płaszczyzną poślizgu osuwiska – wyjaśnił Kacper Michna z krakowskiego oddziału GDDKiA.

Na palach zostanie wsparty żelbetowy ruszt, a gdy będzie gotowy drogowcy przystąpią do odbudowy drogi. Znajdująca się przy drodze skarpa zostanie dodatkowo zabezpieczona na odcinku ok. 120 m, powstanie też odwodnienie.

Jak informuje GDDKiA trasa ma być udostępniona kierowcom na początku września. 

   

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułВ Луганске сообщили о попадании в базу подготовки оккупантов
Następny artykułManicure na komunię – na co postawić w tym roku?