rozwiń ›
Cupra Ateca – test
Historia samodzielnej marki Cupra zaczęła się właśnie od tego modelu. W 2018 roku na rynek wjechała Cupra Ateca, czyli model Seata po intensywnej kuracji wzmacniającej. Pierwszy samochód z miedzianym logo przez 6 lat doczekał się pokaźnego rodzeństwa, ale do dziś pozostaje w ofercie hiszpańskiego producenta.
Czas obchodzi się z Atecą raczej łaskawie. Styl SUV-a został lekko odświeżony tylko raz, w 2020 roku. O pilnej potrzebie liftingu nadwozia na razie nie ma mowy, choć we wnętrzu ząb czasu kąsa jakby mocniej. Ekran umieszczony został między nawiewami, tak jak w starszych modelach Seata.
Deska rozdzielcza i użyte przełączniki przypominają z kolei o produktach koncernu Volkswagena z lat 2016-2020. Ma to jednak również dobre strony – obsługa odbywa się niemal wyłącznie fizycznymi przyciskami i pokrętłami, a o aspekty praktyczne również nie musimy się martwić. Gniazda typu USB-C czy bezprzewodowa ładowarka sprawiają, że całość nadąża za współczesnymi trendami. Doskonała jest także widoczność – konwencjonalne kształty SUV-a owocują wieloma zaletami, o których wspomnimy jeszcze w dalszej części tekstu.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS