Ujawnienie, ile miasto Zabrze wydało w kampanii wyborczej na billboardy Małgorzaty Mańki-Szulik nie leży w interesie publicznym. Zdecydowała tak sama była prezydent w ostatnich dniach swojego urzędowania.
O billboardach Małgorzaty Mańki-Szulik za pieniądze z miejskiej kasy pisaliśmy w marcu. Zawisły na budynkach i przestankach. Jeden przedstawiał prezydent na tle nowych dróg i centrum przesiadkowego. Drugi był o pozyskiwaniu unijnych funduszy, trzeci o tworzeniu nowych terenów zielonych. Żaden nie był opatrzony logo komitetu wyborczego.
26 lutego zapytaliśmy w Urzędzie Miasta czy plakaty i billboardy to kampania finansowana przez komitet wyborczy, czy też z budżetu miasta? A jeśli to kampania finansowana z budżetu miasta, to ile kosztuje? Jaki podmiot (lub podmioty) realizuje ją na zlecenia miasta? Dlaczego taka kampania organizowana jest akurat przed wyborami samorządowymi?
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS