Chociaż pełny zakres zmian zostanie ujawniony dopiero dzisiaj rano, już teraz w modelu AMR24, rzuca się w oczy nowy kształt przedniego skrzydła.
Jak pokazuje powyższe zdjęcie, zespół podzielił płyty przedniego skrzydła na segmenty, wewnętrzny i zewnętrzny, stosując w tym celu geometrię w kształcie litery V (czerwona strzałka).
Zmiana profilu powierzchni płyt przedniego skrzydła pokrywa się z wewnętrzną krawędzią opony i niewątpliwie zapewnia lepszy przepływ powietrza, bez szkodliwego wpływu na segment wytwarzający siłę docisku.
Zespół dokonał także zmian w wyglądzie płyty końcowej przedniego skrzydła, dodając więcej materiału w tej tylnej części. Będzie to spełniać wiele funkcji, ponieważ skrzydło ma teraz większą powierzchnię, która może wchodzić w interakcję z powietrzem.
Pionowe elementy płyty końcowej kończą się w miejscu połączenia zmodyfikowanych w ramach aktualizacji podwójnych płyt, zapewniając wydłużoną powierzchnię. Ma to wpłynąć na bardziej harmonijne działanie całego układu.
Centralna część przedniego skrzydła również została zmieniona. Skrócono przejście głównego skrzydła i zmieniono kształt „nosa” tak, aby znajdował się on teraz nieco przed drugim elementem, a nie kilka milimetrów za nim.
Aston Martin AMR24 front wing detail
Autor zdjęcia: Giorgio Piola
Na czubku „nosa”, który również ma zmienioną geometrię, znajduje się teraz zdejmowany panel, który umożliwia zespołowi zamontowanie wlotu chłodzenia przetwornika (biała strzałka).
Zmiany te doprowadziły również do przebudowy wspornika, który już nie jest podwójny po obu stronach „nosa” tylko jest wspornikiem centralnym, lepiej radzącym sobie ze zmiennym obciążeniem.
Oczekuje się, że w dzisiaj Aston Martin zaprezentuje pozostałe zmiany, w tym nową podłogę, osłonę boczną i pokrywę silnika.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS