“Niepokojące wydaje mi się przewrócenie na plecy. Bo przecież można narysować domek zawarty w literze “P”, który jednak stoi jak należy – tak po poznańsku” – poprosiliśmy ekspertów, by ocenili, czy nowa identyfikacja wizualna miasta jest nowoczesna i może się z Poznaniem kojarzyć.
Przewrócona literka “P”, która ma przypominać dom, wpisana w kształt poznańskiego herbu i kolor zielony, który ma kojarzyć się z poznańską zielenią. Tak wygląda nowe logo Poznania. 15 maja, podczas odbywającego się w Poznaniu międzynarodowego kongresu Impact’24, prezydent Poznania, Jacek Jaśkowiak zaprezentował nową identyfikację wizualną dla miasta z hasłem: “Jesteś u siebie”.
Prace nad nową strategią marketingową rozpoczęły się w styczniu 2023 roku, chociaż przymiarki do tego były już wcześniej. Za projekt odpowiada Maciej Kawecki ze studia Brandburg.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS