A A+ A++

Przymiarki do śniadaniowego programu Polsatu trwają w stacji od kilku lat, jeszcze zanim stery dyrektora programowego objął Edward Miszczak. Niewątpliwie jednak to on najbardziej forsuje pojawienie się nowego formatu w ramówce, nad którym prace wciąż trwają. Potwierdził to zresztą w lakonicznym komentarzu dla Wirtualnychmediów.pl, nie chcąc jednak ujawniać zbyt wiele. – Za wcześnie na szczegóły. Pracujemy nad tym – powiedział Miszczak.

Być może jednak projekt wkrótce nabierze tempa, bo jak dowiedział się wspomniany serwis, za śniadaniówkę Polsatu odpowiadać ma dawna producentka “Dzień Dobry TVN”, Luiza Zając. Co poza tym wiadomo o porannym magazynie stacji Piotra Żaka?

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Śniadaniówka Polsatu. Co wiadomo na temat programu?

Branżowy serwis ustalił, że program śniadaniowy Polsatu początkowo miałby pojawiać się na antenie trzy razy w tygodniu, od piątku do niedzieli. Emisja zaś najpewniej ruszyłaby wraz z jesienną ramówką stacji. Mimo wszystko, z uwagi na kosztowny i trudny charakter porannego magazyny na żywo, losy śniadaniówki nie są jeszcze przesądzone.

Luiza Zając, producentka wykonawcza “Dzień Dobry TVN”, pracowała w tej stacji od 2009 roku. W sierpniu 2002 roku, na skutek zmian organizacyjnych podyktowanych oszczędnościami, rozstała się z TVN za porozumieniem stron. Teraz współpracuje z Polsatem.

Programy śniadaniowe: rynek i oglądalność

Od początku lat dwutysięcznych na rynku telewizji śniadaniowych są dwaj główni gracze: TVN i TVP2. Do czasu ostatnich zmian w telewizji publicznej liderem oglądalności było “Pytanie na śniadanie” (w kwietniu 338 tys. widzów), które po całkowitej wymianie prowadzących w styczniu tego roku straciło pozycję lidera na rzecz “Dzień Dobry TVN” (w kwietniu program TVN wyprzedził TVP2 o 13 tys. widzów).

Niedawno do wyścigu o porannego widza stanęła także TV Republika. Na początku kwietnia ruszył program “Wstajemy!” firmowany przez byłe gwiazdy TVP: Annę Popek i Rafała Patyrę. Według danych Nielsen Audience Measurement średnia widownia pierwszych wydań magazynu TV Republika od 8 do 15 kwietnia wyniosła 91,4 tys. widzów.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” przestrzegamy przed wyjściem z kina za wcześnie na “Kaskaderze”, mówimy, jak (nie)śmieszna jest najnowsza komedia Netfliksa “Bez lukru” oraz jaramy się Eurowizją. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMedTech Meetup: Prezydentka Zabrza na 32. edycji konferencji
Następny artykułLUX MED Diagnostyka zaprasza Panie na bezpłatne badania mammograficzne