Jacek Jaśkowiak już dziewięć lat temu zapowiadał stworzenie nowego loga i hasła dla Poznania. Udało mu się je zaprezentować dopiero na początku trzeciej kadencji. Z miasta “know how” na “jesteś u siebie”.
– Została gwiazdka, która jest odniesieniem do poprzedniego logo – Jakub Jakubowski, zajmujący się marketingiem politycznym z Uniwersytetu Adama Mickiewicza na gorąco ocenia nowe logo Poznania. Jak większość poznaniaków widzi je w środę, 15 maja, po raz pierwszy.
Miasto nową strategię marketingową przygotowywało od stycznia 2023 roku i zaprezentowało podczas odbywających się w stolicy Wielkopolski międzynarodowego kongresu Impact’24.
– Jest kształt herbu, co jest puszczeniem oka do tradycji. Jest przewrócone „P”, jak “Poznań”, które przypomina dom, co odnosi się do hasła “Jesteś u siebie”. Jest też użyty zielony kolor, kojarzony ze spokojem, ekologią i nadzieją. Nie jest to złe logo – ocenia ekspert.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS