A A+ A++

Jacek Jaśkowiak już dziewięć lat temu zapowiadał stworzenie nowego loga i hasła dla Poznania. Udało mu się je zaprezentować dopiero na początku trzeciej kadencji. Z miasta “know how” na “jesteś u siebie”.

– Została gwiazdka, która jest odniesieniem do poprzedniego logo – Jakub Jakubowski, zajmujący się marketingiem politycznym z Uniwersytetu Adama Mickiewicza na gorąco ocenia nowe logo Poznania. Jak większość poznaniaków widzi je w środę, 15 maja, po raz pierwszy.

Miasto nową strategię marketingową przygotowywało od stycznia 2023 roku i zaprezentowało podczas odbywających się w stolicy Wielkopolski międzynarodowego kongresu Impact’24.

– Jest kształt herbu, co jest puszczeniem oka do tradycji. Jest przewrócone „P”, jak “Poznań”, które przypomina dom, co odnosi się do hasła “Jesteś u siebie”. Jest też użyty zielony kolor, kojarzony ze spokojem, ekologią i nadzieją. Nie jest to złe logo – ocenia ekspert.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZacni obywatele miasta Pilzna i wiosek okolicznych! Wielki raut muzealny!
Następny artykułMistrz podniebnych akrobacji