Nadchodzi bardzo ważna dla fanów Diablo 4 aktualizacja. Zbliża się czas licznych usprawnień i nowości, a wszystko to poprzez czwarty sezon popularnego action RPG Blizzarda.
Czwarty sezon Diablo 4 na konsolach oraz PC zadebiutuje już 14 maja 2024 roku. Serwery mają zostać otwarte punktualnie o 19:00.
Kiedy Blizzard zaczął zapowiadać pierwsze zmiany czwartego sezonu, szybko stało się jasne, że będzie to aktualizacja inna niż wszystkie pozostałe. Deweloperzy zrezygnowali bowiem z nowych mechanik i klasycznej dla sezonów “pożyczonej mocy” i zamiast tego skupili się na zmianach do podstawowych systemów, które od blisko roku są głośnym przedmiotem krytyki.
Oznacza to, że czwarty sezon Diablo 4 nie będzie miał dużego motywu przewodniego pokroju Sezonu Krwi czy Konstruktorów. Dostaniemy wciąż oczywiście nową przygodę sezonową, kolejne skrzynki z nagrodami do zdobycia i ponownie będziemy rozpoczynać aktualizację oddzielną postacią. Ponadto do gry trafi bogaty w przedmioty kosmetyczne Battle Pass, który będziemy mogli levelować przez cały okres trwania czwartego sezonu.
Typowo sezonowa mechanika wiąże się tym razem z pomocą Żelaznym Wilkom. Będzie ona jednak przypominać bardziej prosty system reputacji, który widywaliśmy przy okazji poprzednich eventów w Diablo 4. Ma ona na celu zapewnić nam dodatkowe przedmioty, przyspieszyć levelowanie i uczynić proces dojścia do 100 poziomu jeszcze szybszym.
Czwarty sezon nie bez powodu nosi nazwę “Loot Reborn”. Blizzard od dłuższego czasu zapowiadał, że słyszy feedback graczy i ma zamiar wprowadzić drastyczne zmiany. Moment ten wreszcie nastał, a razem z nadchodzącą aktualizacją usprawnionych zostanie wiele podstawowych mechanik, a niektóre z nich zostaną całkowicie usunięte.
Jedną z największych zmian jest uproszczenie całego sytemu lootu. Pozbyto się wielu bezużytecznych Affixów, zmniejszono ich ilość na przedmiotach o 1 i upewniono się, że będziemy znajdować na podłodze mniej przedmiotów. Panerze i bronie, które wypadać będą jednak z przeciwników, będą bardziej użyteczne, a szansa na wykorzystanie ich w naszym buildzie znacząco wzrośnie.
Ponadto wprowadzonych zostanie kilka systemów odpowiedzialnych za rozwój postaci. Pierwszym z nich jest Tempering, czyli możliwość wzbogacania legen … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS