Kiedy myślimy o działaniach marketingowych w sieci, pierwszym co przychodzi nam na myśl, jest reklama. Kampania, która będzie obecna w każdym miejscu internetu, zachęcając internautów do przejścia na stronę i skorzystania z oferty. Jednak, jak się okazuje, najskuteczniejsza jest reklama, której na pierwszy rzut oka nie widać – taka jak pozycjonowanie stron czy tytułowe Google Ads. Firmy dążą do tego, by wyświetlać się wysoko w wynikach wyszukiwania, gdyż to tam zaglądają zainteresowani produktami i usługami internauci. Jeżeli zatem chcesz pozyskać w szybki sposób nowych Klientów, warto zainwestować w kampanię linków sponsorowanych. Ma to znaczenie szczególnie wtedy, gdy prowadzisz biznes sezonowy albo chcesz wspomóc działania pozycjonerskie na stronie.
Zastanów się, czego oczekujesz od kampanii reklamowej w Google
Podejmując decyzję o rozpoczęciu reklamowania swojej firmy za pomocą Google Ads, warto nakreślić swoje cele. Może to być na przykład:
-
zwiększenie ruchu w witrynie internetowej,
-
dotarcie do odbiorców w konkretnej lokalizacji – dobrym przykładem będzie tu miasto stołeczne Warszawa z rozległymi dzielnicami,
-
pozyskanie Klientów reprezentujących określone grupy demograficzne,
-
nawiązanie współpracy z nowymi kontrahentami,
-
zwiększenie sprzedaży produktów i usług.
Ich sprecyzowanie pomoże Ci w zaplanowaniu działań oraz we współpracy z profesjonalną agencją SEO – chociażby z wrocławskim AFTERWEB. Czy angażowanie specjalistycznej firmy jest tutaj konieczne? Okazuje się, że tak, gdyż eksperci posiadają odpowiednią wiedzę i narzędzia, by określić, jakie metody promocji będą najskuteczniejsze w Twoim przypadku. Na dodatek wezmą pod uwagę budżet, jakim dysponujesz i uwzględnią go przy planowaniu kampanii.
Skontaktuj się ze specjalistą, by omówić szczegóły działań
Tak samo, jak pozycjonowanie stron internetowych, również reklamowanie firmy w Google Ads powinno być poprzedzone dokładną analizą słów kluczy i kosztów za kliknięcie. Frazy o większej konkurencyjności będą zapewne droższe, a kampania lokalna, zorientowana przykładowo na Warszawę, może okazać się skuteczniejsza, niż ogólnopolska. Ostateczny wybór metody reklamy należy do Ciebie. Jest on jednak uzależniony od wielu czynników, którym uważnie przyglądają się specjaliści z AFTERWEB. Na pierwszy ogień idzie przeanalizowanie słów kluczowych, które chcesz wykorzystać. Eksperci zbadają średnią miesięczną ilość kliknięć na dane frazy i zaproponują uśrednioną cenę. Możesz wybierać spośród słów z dużą ilością wyszukań, ale weź pod uwagę, że Twoja konkurencja również będzie się na nie reklamować. Innym sposobem jest wykorzystanie mocno sprecyzowanych fraz, pomocnych na ostatnim etapie zakupów lub poszukiwań. Od Ciebie zależy, który sposób reklamowania wybierzesz. Podczas konsultacji ze specjalistą zdaj się na jego i Twoje doświadczenie: Ty znasz specyfikę swojego biznesu i możesz określić, jakie frazy chcesz wykorzystać i ile za nie zapłacić, natomiast on na podstawie wnikliwych badań zaproponuje Ci najkorzystniejszy typ kampanii Google Ads.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS