Trwa kolejna edycja Pilskiego Budżetu Obywatelskiego w naszym mieście. Przedłużyliśmy wskazane wcześniej terminy, więc do 19 maja br. pilanie będą mogli zgłaszać swoje propozycje. Podobnie jak w poprzednich latach mieszkańcy mają do wykorzystania trzy miliony złotych.
Zmieniajmy nasze miasto razem!
Swój pomysł może zgłosić każdy mieszkaniec Piły. Można zgłaszać projekty inwestycyjne i modernizacyjne. Propozycje zadań powinny dotyczyć poprawy lub nowego zagospodarowania przestrzeni miejskiej, musi charakteryzować je trwały cel publiczny. Proponowane przedsięwzięcia muszą być zlokalizowane na gruncie gminnym lub terenie w zarządzie gminy, na którym gmina może zgodnie z prawem wydatkować środki publiczne. Maksymalny koszt pojedynczego zadania to 300 000 złotych.
Aby skutecznie zgłosić projekt należy wypełnić formularz, dostępny na nowym portalu konsultacyjnym dostępnym na www.konsultacjespoleczne.pila.pl. Wcześniej – przed zgłoszeniem projektu – należy na portalu założyć konto. Czynność ta pozwoli na bieżący kontakt pomysłodawców z urzędnikami, a ci pierwsi będą na każdym etapie informowani o czynnościach podejmowanych z projektem. Zgłoszenia są również możliwe w sposób tradycyjny – pobranie, i wypełnienie wniosku papierowego. Wypełniony formularz można przekazać pocztą tradycyjną na adres Urząd Miasta Piły, Biuro Prezydenta, Plac Staszica 10, 64–920 Piła lub osobiście w Kancelarii Głównej Urzędu Miasta Piły.
- Zgłoszone projekty będą analizowane od 5 maja do 19 lipca br.
- Głosowanie rozpoczniemy 22 lipca i będzie trwało do 8 września br.
Przypominamy, że w poprzednich edycjach dzięki Pilskiemu Budżetowi Obywatelskiemu udało nam się zrealizować wspólnie 143 zadania.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS