Fast Retailing, japoński koncern odzieżowy, otworzy swój pierwszy sklep w
Polsce. Placówka marki Uniqlo zacznie działać w Warszawie jesienią tego roku –
informuje „Rzeczpospolita”.
Sklep znajdzie się w
warszawskiej galerii handlowej Westfield Arkadia. Będzie w nim można znaleźć
zarówno ubrania dla kobiet, mężczyzn jak i dzieci. Na polskim rynku Uniqlo chce
rywalizować ze szwedzką siecią H&M, hiszpańską Zarą czy polskimi markami
należącymi m.in. do spółki LPP.
Podczas gdy w Polsce
debiutować będzie Uniqlo, w innych europejskich krajach na debiut czeka nowa
marka należąca do Fast Retailing – GU, która oferować będzie odzież dla
młodszego pokolenia.
Jak przypomina
„Rzeczpospolita”, Fast Retailing w 2023 r. wygenerował ponad 2,5 mld dolarów
amerykańskich zysku, co oznaczało wzrost o 28 proc. w ujęciu rocznym. Również w
2023 r. pensje pracowników koncernu wzrosły od ok. 18 do 40 proc.
MKZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS