A A+ A++

Na sportowych korytarzach krążą legendy o niezwykłej skuteczności, szybkości działania i nowym wymiarze wsparcia dla zawodników. To Rexona, nowy uczestnik siatkarskich rozgrywek, staje na boisku jako niezawodny partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej (PZPS).

Rexona, światowy lider w kategorii produktów do higieny osobistej, należący do koncernu Unilever, wkracza na boisko jako partner Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Ta dynamiczna współpraca nie tylko podkreśla zaangażowanie marki w rozwój sportu, ale również otwiera nowe możliwości dla polskich siatkarek i siatkarzy w ich dążeniu do sukcesu.

Siatkówka, jako jedna z najpopularniejszych dyscyplin sportowych w Polsce, jest symbolem determinacji, skuteczności i pewności siebie. To cechy wpisane tak w DNA marki Rexona, jak polskich siatkarek i siatkarzy. Poprzez partnerstwo z PZPS marka należąca do Unilever nie tylko wspiera rozwój tego wyjątkowego sportu, ale również buduje unikalne relacje z publicznością i kreuje niezapomniane emocje wśród jego pasjonatów.

„Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. Misją marki Rexona jest wsparcie konsumentów w budowaniu pewności siebie poprzez zapewnienie poczucia świeżości i czystości w każdej sytuacji, również w czasie aktywności fizycznej. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji” – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

„Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. W siatkówce staramy się nieustannie być na czele naszej dyscypliny – nie tylko w kwestii wyników sportowych, ale we wszystkich aspektach naszej działalności. Chcemy wpisywać się w najlepsze standardy i wyznaczać trendy w naszym sporcie. Sądzę, że pod wszystkimi tymi względami doskonale pasujemy do siebie z marką Rexona i firmą Unilever. Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców” – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski. Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego stylu życia. Firma założona ponad 100 lat temu obecnie jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dzięki zaangażowaniu marek należących do portfolio firmy, koncern podejmuje lokalne działania mające na celu promowanie aktywności fizycznej i inspirację do ruchu. Te inicjatywy doskonale wpisują się w realizację misji Unilever, której fundamentem jest osiąganie najlepszych wyników biznesowych dzięki pozycji globalnego lidera zrównoważonego biznesu i tworzeniu lepszego jutra, między innymi poprzez promowanie zdrowego i aktywnego stylu życia.

O Unilever

Unilever jest jednym z wiodących, światowych dostawców produktów Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream, który prowadzi sprzedaż na terenie 190 krajów, docierając do 3,4 miliarda konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 000 pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.

Wizją firmy jest być światowym liderem zrównoważonego biznesu i pokazać, że nasz oparty na celu, odpowiadający na wyzwania przyszłości model biznesowy zapewnia najwyższą wydajność. W tradycję wpisany jest postępowy, odpowiedzialny biznes.

Unilever Compass, globalna strategia zrównoważonego biznesu, ma pomóc firmie dostarczać najwyższą jakość oraz stymulować zrównoważony i odpowiedzialny wzrost, przy jednoczesnym dążeniu do:

  • poprawy zdrowia planety;
  • poprawy zdrowia, pewności siebie i dobrego samopoczucia ludzi;
  • współtworzenia sprawiedliwszego i bardziej inkluzywnego społecznie świata.

Więcej informacji o Unileverze i jego markach można znaleźć na stronie www.unilever.com i www.unilever.pl.

KONTAKT:

Karolina Śmiejkowska

e-mail: [email protected]

tel. 888 457 538

Źródło informacji: Rexona

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSprawdź się przed Pomorze Sprint Cup!
Następny artykułSztuczna inteligencja wykryła fałszywe obrazy m.in. Moneta i Renoira. “Wierzchołek góry lodowej”