George Russell, P12 (w sprincie), P7 (w kwalifikacjach)
“Mieliśmy problemy przez całą sesję kwalifikacyjną z wprowadzeniem opon we właściwe okno pracy. Pracowały w bardzo wąskim oknie co zauważaliśmy w przypadku Lewisa w Q2. Gdy udało nam się je wprowadzić w dobre okno, mieliśmy dobrą prędkość. Wszyscy z tym walczyli. Musimy być realistami i do czasu, gdy pojedziemy perfekcyjnego okrążenia, P7 i P8 jest mniej więcej naszą obecną pozycja. Wiemy, że musimy pracować, ale liczę na lepszy wynik jutro.”
“W sprincie, który odbywał się wcześniej wykonałem dobry start, ale zostałem zaskoczy po zewnętrznej i straciłem kilka pozycji. Potem utknąłem w pociągu DRS, więc był to dla mnie dość procesyjny wyścig. Mam nadzieję, że będziemy mieli lepsze Grand Prix i przesuniemy się do przodu.”
Lewis Hamilton, P16 (w sprincie), P8 (w kwalifikacjach)
“Ogólnie to znacznie bardziej pozytywny dzień niż wczoraj. Te opony są bardzo wrażliwe a próba wprowadzenia ich w stabilną pracę z okrążenia na okrążenie stanowi wyzwanie. Temperatura toru i przyczepność były podobne w trakcie czasówki, ale i tak mieliśmy problemy z wykrzesaniem wszystkich osiągów na każdym okrążeniu. W Q2 mieliśmy przebłysk tego co jest możliwe, ale w Q3 nie udało się tego powtórzyć. To obszar, nad którym musimy się skupić i poprawić.”
“W sprincie dałem z siebie wszystko. To była ciężka walka. Kolizja w pierwszym zakręcie nigdy nie jest intencjonalna. Chciałem wykorzystać lukę. Szybko się ona skurczyła i kilka bolidów zaliczyło kontakt. Potem twardo walczyłem z Magnussenem w Haasie i podobało mi się to ściganie. Kara była pechowa i skoda, że kosztowała nas ten jeden punkt.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS