A A+ A++

Klienci chcieli się zregenerować, a w hotelu było wesele. Pomagamy im odzyskać pieniądze za nocleg – mówi Emilia Ekiert-Jurusik, prawniczka Europejskiego Centrum Konsumenckiego.

Rozmowa z Emilią Ekiert-Jurusik, prawniczką Europejskiego Centrum Konsumenckiego, które pomaga klientom w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Norwegii oraz Islandii

Alicja Zboińska: Turystce z Łodzi młot udarowy zepsuł urlop na Teneryfie. Przy apartamencie trwała budowa innego obiektu. Można było tego uniknąć?

Emilia Ekiert Jurusik, prawniczka Europejskiego Centrum Konsumenckiego: To są dość trudne przypadki, w naszej ocenie hotel powinien poinformować o niedogodnościach z tym związanych.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPODKARPACIE: Blisko 300 uczestników „Pancernej Przeprawy” (ZDJĘCIA)
Następny artykułOglądalność sięgnęła dna. TVP wprowadza kolejne zmiany