A A+ A++

ViDoc TV to nazwa nowego kanału dostępnego na 50. pozycji na liście dekoderów i telewizorów w cyfrowej telewizji naziemnej (MUX-8). Próbna emisja rozpoczęła się 15 marca pod szyldem CTV9, zaś miesiąc później nazwa uległa zmianie na ViDoc TV, która podkreśla filmowy i dokumentalny charakter emitowanych tam treści.

Jak donosi serwis Wirtualnemedia.pl, po zmianie nazwy przez nadawcę (Red Carpet TV) Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji musiała wydać stosowną decyzję. W tym czasie na kanale, poza pierwszymi dniami emisji, nie pojawiały się żadne reklamy. Ale wkrótce ma się to zmienić.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

– Reklamy pojawią się na początku maja – ujawnił Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, prezes Red Carpet TV, nadawcy kanałów ViDoc TV, Red Carpet TV i Red Top TV. Kułak potwierdził również, że brokerem nowej stacji będzie TVN Media, zajmująca się takimi kanałami jak TVN, TTV, TVN7, TVN24, Eurosport 1, Romance TV, Disney XD i wieloma innymi.

Co znamienne, nadawca ViDoc TV musiał już ponieść spore koszty, na które składa się 10-letnia koncesja (17,85 mln zł płatne w dziesięciu ratach) i roczna opłata na rzecz operatora multipleksów naziemnej telewizji cyfrowej (Emitel) – 6 mln zł. Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, od maja ViDoc TV ma być objęte badaniami telemetrycznymi Nielsena. W przyszłości kanał ma być też dostępny w telewizji satelitarnej i sieciach kablowych.

ViDoc TV – co to za kanał?

ViDoc TV (do niedawna CTV9) jest reklamowane jako nowa stacja filmowo-dokumentalna, dzięki której widzowie “odkryją świat seriali, filmów, programów i nowości”. W ofercie ViDoc TV można znaleźć telenowele (“Burza”, “Pierwsza dama”, “Moda na sukces”), seriale (“Karetka”, “Everest”), filmy (“Bullitt”, “Młody mistrz”, “Dziewica wśród żywych trupów”), dokumenty (“Ikony”, “Superstars”) oraz programy rozrywkowe (“Muzyczny express gold”, “Sekrety autorów”).

Programy ViDoc TV są emitowane w rozdzielczości SD. Według wydanej przez KRRiT koncesji w ramówce kanału filmy fabularne muszą zajmować nie mniej niż 50 proc. tygodniowego czasu nadawania, produkcje dokumentalne – 25 proc., a audycje edukacyjne nie mniej niż 3 proc.

W najnowszym odcinku podcastu “Clickbait” pochylamy się nad “Mocnym tematem” Netfliksa, załamujemy ręce nad szokującą decyzją Disney+, rzucamy okiem na “Nową konstelację” i jedziemy do Włoch z “Ripleyem”. Znajdź nas na Spotify, Apple Podcasts, YouTube, w Audiotece czy Open FM. Możesz też posłuchać poniżej:

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł5 milionów dla KGW i OSP w Łódzkiem (zdjęcia)
Następny artykułFinał Mistrzostw Województwa Łódzkiego w Piłce Nożnej Chłopców Licealiada 2023/2024