Czy gadżety reklamowe wciąż stanowią sposób na to, by przekonać do siebie nowych klientów i zapewnić sobie lepszą widoczność podczas codziennej aktywności firmy, ale też specjalnych eventów? Jednoznacznie możemy stwierdzić – tak. Jedyne wyzwanie to wybór takich upominków, które klienci docenią najbardziej. Oto propozycje gadżetów, po które ludzie sięgają najczęściej.
Praktyczne gadżety dla każdego – butelki i bidony
Zacznijmy od popularnej grupy gadżetów, które od lat cieszą się ogromną popularnością i są bardzo chętnie wykorzystywane przez klientów, co poniekąd stanowi dla nas dodatkową, szeptaną reklamę. Chodzi tu o butelki szklane wielorazowe, bidony i kubki termiczne z logo i nazwą firmy.
Nie da się ukryć, że z takich praktycznych prezentów skorzysta każdy – klient, który chce mieć kontrolą nad ilością wypitej wody, osoba, która nie ma czasu na wypicie kawy w domu, jak i Ci uprawiający sport, którzy muszą mieć ze sobą bidon z wodą. Przykłady można mnożyć, ale jedno jest pewne – to z pewnością gadżet, który będzie doceniony i często użytkowany przez klientów, co z kolei pozytywnie wpływa na widoczność naszej marki wśród osób postronnych, które zauważą taki bidon i być może zainteresują się naszą marką.
Postaw na ekologię – wyjdź naprzeciw trendom
Na co klienci zwracają uwagę? Na nasze podejście do problemów dzisiejszego świata. Jeśli podchodzimy do trudnych tematów lekceważąco, klienci z takim samym nastawieniem podejdą do naszej oferty. Jeśli więc zastanawiamy się, jakie gadżety reklamowe firmowe spełnią swoją rolę podczas cyklicznych targów branżowych i innych wydarzeń, powinniśmy rozważyć zestaw upominków ekologicznych.
Oczywistym przykładem będzie materiałowa torba wielorazowa, która skutecznie zastąpi dziesiątki plastikowych reklamówek dostępnych w sklepach. Idąc ulicą, często natykamy się na przechodniów korzystających z takich toreb, a widoczne logo firmy z pewnością niejednokrotnie utkwiło nam w pamięci. Gadżety ekologiczne, wykonane z materiałów z recyklingu to propozycja dla tych firm, którym zależy na zwiększeniu zaufania do siebie i stworzeniu wrażenia firmy odpowiedzialnej, która działa w zgodzie z wartościami CSR.
Nowoczesne upominki dla gadżetomaniaków
Kluczem do skutecznej kampanii reklamowej z wykorzystaniem gadżetów jest dopasowanie zestawu upominków do segmentu klienta – jego preferencji, wieku, stylu życia. Coraz częściej nasi klienci to osoby mobilne, które ciągle są w biegu i stale korzystają z nowoczesnych technologii mobilnych. Intensywny dzień może wykończyć nie tylko nas, ale przede wszystkim nasze urządzenia, dlatego warto mieć pod ręką urządzenie, które pozwoli zdalnie naładować smartfona bez dostępu do gniazdka.
I tutaj z pomocą możemy przyjść właśnie my, proponując swoim stałym klientom gadżet w postaci powerbanka. To świetna propozycja, która z pewnością będzie doceniona przez stałych klientów, ale też pracowników, którzy taki gadżet mogą od nas otrzymać w ramach podziękowania za trud włożony w pracę. Klienci w równym stopniu doceniają takie upominki jak słuchawki z logo firmy czy ładowarki. Pamiętajmy – gadżety reklamowe to idealna propozycja dla firm chcących zaimponować nowym i stałym klientom, ale mogę one stanowić także bazę naszej oferty benefitów pozapłacowych dla kadry pracowniczej.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS