Cupra Born – test
Cupra jest teraz na fali. Formentor to absolutny bestseller, a pozostałe modele takie jak Leon czy Ateca wyprzedzają w rankingach swoje odpowiedniki spod znaku Seata. Elektryczna Cupra Born to najmniejsze auto w gamie hiszpańskiej marki, a przy okazji jedyne, w którym napędzana jest wyłącznie tylna oś. Opracowany na bazie platformy MEB model jest blisko spokrewniony z Volkswagenem ID.3, ale w wielu kwestiach jest od niego po prostu lepszy.
Elektryczna Cupra ma wszystkie wyróżniki najmłodszej marki koncernu. Akcenty w kolorze miedzi i LED-owa listwa z tyłu nieźle komponują się z bryłą samochodu. Jest ona bardzo zbliżona do tej z Volkswagena, ale model Cupry ma w sobie znacznie więcej charakteru. Testowany egzemplarz wyjechał z fabryki na 20-calowych felgach Hurricane – wyglądają rewelacyjnie, ale ograniczają komfort jazdy. O wrażeniach zza kierownicy za chwilę, na początku rozgośćmy się we wnętrzu.
Taka jest elektryczna Cupra – wnętrze
Minimalizm typowy dla elektryków z grupy Volkswagena daje o sobie znać również w Cuprze, choć akcenty w kolorze miedzi i tapicerka Dinamica o specjalnym wzorze wprowadzają do kokpitu nieco charakteru. Rysunek deski rozdzielczej może się podobać. Dotykowe sterowanie również, ale chyba tylko masochistom – irytują przede wszystkim niepodświetlane, dotykowe suwaki głośności i przyciski do ustawiania temperatury. Pseudo-dotykowe są z kolei przyciski na kierownicy – je także … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS