Udostępnij na Facebook
05.02.2020 11:37, autor: AgaKaźmierczak, wyświetleń: 158
Dyrektor generalny Ferrari, Louis Camilleri zdradził, że marka jest gotowa wydać więcej na F1 w tegorocznym sezonie niż rok temu.
Ferrari chce odpowiednio przygotować się do tegorocznych i przyszłorocznych mistrzostw, dlatego marka jest gotowa na kolosalne wydatki. Liberty Media stara się ograniczyć wydatki najlepszych ekip, co ma na celu zwiększyć szanse mniejszych i mniej zamożnych zespołów. To jednak ma wejść w życie dopiero za rok, więc to ostatni dzwonek na poczynienie większych inwestycji.
“Ten rok będzie krytyczny” – powiedział Louis Camilleri. “Naszą ambicją, jak zawsze, jest próba wygrania, dlatego będziemy nadal inwestować w naszą infrastrkturę, zasoby i technologię, w miarę rozwoju samochodu na sezon 2020 i kolejnego.”
“Nowe przepisy techniczne, które wejdą w życie w 2021 roku będą wymagały opracowania zupełnie innego samochodu, który w tym roku będzie wymagał dodatkowych zasobów i wydatków. Nastąpi znaczny wzrost inwestycji.”
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS