A A+ A++

Udostępnij na Facebook
05.02.2020 11:37, autor: AgaKaźmierczak, wyświetleń: 158

Dyrektor generalny Ferrari, Louis Camilleri zdradził, że marka jest gotowa wydać więcej na F1 w tegorocznym sezonie niż rok temu.

Ferrari chce odpowiednio przygotować się do tegorocznych i przyszłorocznych mistrzostw, dlatego marka jest gotowa na kolosalne wydatki. Liberty Media stara się ograniczyć wydatki najlepszych ekip, co ma na celu zwiększyć szanse mniejszych i mniej zamożnych zespołów. To jednak ma wejść w życie dopiero za rok, więc to ostatni dzwonek na poczynienie większych inwestycji.

“Ten rok będzie krytyczny” – powiedział Louis Camilleri. “Naszą ambicją, jak zawsze, jest próba wygrania, dlatego będziemy nadal inwestować w naszą infrastrkturę, zasoby i technologię, w miarę rozwoju samochodu na sezon 2020 i kolejnego.”

“Nowe przepisy techniczne, które wejdą w życie w 2021 roku będą wymagały opracowania zupełnie innego samochodu, który w tym roku będzie wymagał dodatkowych zasobów i wydatków. Nastąpi znaczny wzrost inwestycji.”

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHUBSTYLE SA (5/2020) Wstępne skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte przez Grupę Kapitałową HubStyle w styczniu 2020 roku.
Następny artykułNiemieckie supermarkety testują jadalne opakowania na warzywa i owoce