A A+ A++

Trwa kolejna edycja kampanii „Do Pracy Jadę Rowerem”. Kampania skierowana do pracowników gdyńskich firm potrwa do końca września. Dołączyć można w dowolnym momencie. W tegorocznej edycji nie brakuje nowości.

W ostatniej edycji projektu udział wzięło 1458 uczestników z 235 przedsiębiorstw. W tym roku konkurs potrwa do 29 września. Projekt mobilizuje mieszkańców Gdyni, a jego celem jest zmiana przyzwyczajeń transportowych i zachęcenie pracowników firm mających swoją siedzibę lub oddział na terenie miasta do poruszania się rowerem.

Tegoroczna rywalizacja odbywa się z wykorzystaniem specjalnej bezpłatnej aplikacji „Aktywne Miasta”, która pozwoli na proste rejestrowanie przejazdów i jest dostępna dla użytkowników Google Play i App Store. Każdy z uczestników zbierać będzie punkty, które związane będą z licznymi nagrodami i zniżkami przygotowanymi przez Gdyńskie Centrum Sportu oraz partnerów akcji. System premiowania przygotowany zostanie w taki sposób, aby możliwość uzyskania nagrody była dostępna dla każdego użytkownika.

Projekt organizowany przez Gdyńskie Centrum Sportu czeka kluczowa zmiana: podział na dwie odrębne kategorie konkurencji – Przejazdy oraz Kilometry. Ta zmiana pozwala na bardziej elastyczne dopasowanie do indywidualnych preferencji uczestników oraz ich codziennych nawyków komunikacyjnych
Uczestnicy zyskają możliwość wyboru między dwiema kategoriami rywalizacji, ale będą musieli zdecydować się na udział wyłącznie w jednej z nich:

DPJR Kilometry

Tutaj liczyć się będzie całkowita liczba przejechanych kilometrów. Nie będzie ograniczeń dotyczących liczby przejazdów – celem jest pokonanie jak największej odległości.

DPJR Przejazdy
W tej kategorii uczestnicy skupiać się będą na liczbie wykonanych przejazdów. Dozwolone będą maksymalnie dwa przejazdy dziennie i nie więcej niż dziesięć tygodniowo. Każdy z przejazdów musi wynosić co najmniej 2 km.

Kampania potrwa do września 2024 roku. Udział w niej będą mogli użytkownicy rowerów, rowerów elektrycznych oraz hulajnóg. Nagrody przyznawane są indywidualnie i firmowo na podstawie aktywności uczestników, z podziałem na obie kategorie rywalizacji.

Kampania „Do Pracy Jadę Rowerem” to inicjatywa skierowana do mieszkańców Gdyni mająca na celu promowanie zdrowego trybu życia oraz wykorzystania na co dzień ekologicznych środków transportu. Skupiając się na pracownikach lokalnych podmiotów projekt zachęca do rywalizacji zarówno na poziomie indywidualnym, jak i firmowym, podkreślając przy tym wartość aktywności fizycznej i troski o środowisko.

Pytania związane z kampanią można przesyłać na adres mailowy:
[email protected] lub [email protected]
W przypadku problemów z działaniem aplikacji: [email protected].
Więcej informacji odnośnie projektu, regulamin oraz przewidywane nagrody indywidualne na stronie
www.gdyniasport.pl.




Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUbranka dla noworodka – przegląd najlepszych materiałów dla delikatnej skóry
Następny artykułNiemcy rezygnują z brązowych jajek. Oto powód