rozwiń ›
Nowa Toyota C-HR tanieje. Hybryda z silnikiem 1.8 czy 2.0?
Toyota C-HR to najpopularniejszy w Polsce kompaktowy SUV. Tylko w zeszłym roku na drogi wyjechało 6,5 tys. sztuk tego modelu. Niedawno na rynku zadebiutowała nowa, druga generacja C-HR. W trzech pierwszych miesiącach 2024 roku zarejestrowano 3686 egzemplarzy tego modelu, czyli o 15 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2023.
Teraz nowa Toyota C-HR jest dostępna w specjalnej ofercie. Japończycy mocno tną ceny. Na co mogą liczyć polscy kierowcy?
Toyota C-HR nowej generacji, nie tylko styl robi różnicę
C-HR nowej generacji wita się animacją tylnej listwy świetlnej i reflektorów LED. Ekstrawagancka linia dwukolorowego nadwozia radykalnie różni się od poprzednika. Za odważną stylistyką podąża też funkcjonalność, a aerodynamika to numer popisowy drugiego wcielenia C-HR. Tu każdy element pełni ważną rolę w osiągnięciu opływowej linii. Klamki z czujnikiem dotykowym po zamknięciu drzwi chowają się na płasko z linią karoserii, jak w żadnej Toyocie do tej pory. Podwozie jest zabudowane osłonami, a kamery, radary czy spryskiwacze idealnie wkomponowano w bryłę auta. Szyby tylnych drzwi stały się większe i przebiegają niżej – zmianę docenią pasażerowie, znika uczucie klaustrofobii, jest jaśniej i widać więcej.
Toyota C-HR
/
Toyota
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS