A A+ A++

rozwiń

Nowa Toyota C-HR tanieje. Hybryda z silnikiem 1.8 czy 2.0?

Toyota C-HR to najpopularniejszy w Polsce kompaktowy SUV. Tylko w zeszłym roku na drogi wyjechało 6,5 tys. sztuk tego modelu. Niedawno na rynku zadebiutowała nowa, druga generacja C-HR. W trzech pierwszych miesiącach 2024 roku zarejestrowano 3686 egzemplarzy tego modelu, czyli o 15 proc. więcej niż w pierwszym kwartale 2023.

Teraz nowa Toyota C-HR jest dostępna w specjalnej ofercie. Japończycy mocno tną ceny. Na co mogą liczyć polscy kierowcy?

Toyota C-HR nowej generacji, nie tylko styl robi różnicę

C-HR nowej generacji wita się animacją tylnej listwy świetlnej i reflektorów LED. Ekstrawagancka linia dwukolorowego nadwozia radykalnie różni się od poprzednika. Za odważną stylistyką podąża też funkcjonalność, a aerodynamika to numer popisowy drugiego wcielenia C-HR. Tu każdy element pełni ważną rolę w osiągnięciu opływowej linii. Klamki z czujnikiem dotykowym po zamknięciu drzwi chowają się na płasko z linią karoserii, jak w żadnej Toyocie do tej pory. Podwozie jest zabudowane osłonami, a kamery, radary czy spryskiwacze idealnie wkomponowano w bryłę auta. Szyby tylnych drzwi stały się większe i przebiegają niżej – zmianę docenią pasażerowie, znika uczucie klaustrofobii, jest jaśniej i widać więcej.


Toyota C-HR

/

Toyota


czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKontrakty dla setek firm i tysiące nowych miejsc pracy – „mały atom” wzmocni polski łańcuch wartości
Następny artykułMąż “zmusił” Kotulankę do wyjazdu z kraju. Wylewała rzewne łzy aż w końcu postanowiła wrócić